• Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?
  • Meddelande borttaget
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 15:10:15 följande:
    Kanske min attityd ja, fast jag har blivit så efter år av mobbning.
    Det är många som har ett dåligt bagage från barndomen med misshandel, mobbing etc etc..  Ändå beter de sig inte som patetiska drägg för den saken skull.

Det är tragiskt att ha blivit mobbad i barndomen. Fast det är mer tragiskt att använda sig av mobbing som anledning att ha en pissdålig attityd.

Du kan inte gör något åt mobbingen då den går inte att få ogjort, men du kan göra något åt din attityd de3n kan du faktiskt fixa.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 15:06:01 följande:
    Han är en normie
    Ja OCH vad har det med saken att göra? Inget..
    Du frågad ju mig om vad jag tyckte vad ett attraktivt utseende
    Du frågade. Du fick svaret.

Han är ialf långt mycket snyggare än dina två exempel du använde dig av i denna tråden.
    D.vs en utmärglad man som ser ut som en skelett med skinnöverdrag i ansiktet (RR) och en ung kille med fläskläppar.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 16:09:50 följande:
    Ja OCH vad har det med saken att göra? Inget..
    Du frågad ju mig om vad jag tyckte vad ett attraktivt utseende. 
    Du frågade. Du fick svaret.

Han är ialf långt mycket snyggare än dina två exempel du använde dig av i denna tråden.
    D.vs en utmärglad man som ser ut som en skelett med skinnöverdrag i ansiktet (RR) och en ung kille med fläskläppar.
    Så du påstår att Damian har fiskläppar?

Hahhahhaha
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 15:54:10 följande:
    Det är många som har ett dåligt bagage från barndomen med misshandel, mobbing etc etc..  Ändå beter de sig inte som patetiska drägg för den saken skull.

Det är tragiskt att ha blivit mobbad i barndomen. Fast det är mer tragiskt att använda sig av mobbing som anledning att ha en pissdålig attityd.

Du kan inte gör något åt mobbingen då den går inte att få ogjort, men du kan göra något åt din attityd de3n kan du faktiskt fixa.
    Ja, men du borde ju åtminstone förstå att min så kallade attityd är något jag har fått p.g.a. den.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 16:24:39 följande:
    Så du påstår att Damian har fiskläppar?

Hahhahhaha
    Fläskläppar står det.

Att gapskratta åt andras svar är otroligt oattaktivt. Inget du får tjejer på direkt.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-28 16:25:43 följande:
    Ja, men du borde ju åtminstone förstå att min så kallade attityd är något jag har fått p.g.a. den.
    Du borde ju förstå att anledningen är irrelevant.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-28 15:18:15 följande:
    Lägg upp en bild då. Och nej, det tror jag inte, för de du tycker är snygga, tycker jag är fula.

Det är nya ord som används bland en viss typ av män. Och som är väldigt avtändande.

Det spelar ingen roll. Ingen kommer att bli intresserad av någon med dålig attityd, oavsett anledning.
    Det är inte så att jag tycker att de är snygga. De ÄR objektivt snygga. Det kan man bevisa rent matematiskt. Den enda ni har nämnt som ser objektivt bra ut är Tom Ellis, men även han ser sämre ut än Richard, Sean och Damian.

Nej, det används inte bara bland en viss typ av män. Många tonåringar d.v.s. både killar och tjejer använder det nu, även om vissa använder det felaktigt. 

När det är en tjej säger man fog och när det är en kille, så är det mog.

Chad, gigachad, hunter eyes och jawline känner nästan alla i min ålder till.

Googla på "what does mog mean", så kommer du garanterat att hitta en massa klipp på tiktok och youtube som förklarar vad det betyder.

Alla de där orden har blivit mainstream bland min generation.

Det är bara du som är en gamling.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-28 16:27:10 följande:
    Fläskläppar står det.

Att gapskratta åt andras svar är otroligt oattaktivt. Inget du får tjejer på direkt.
    Ok, läste fel, men aja, samma betydelse
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-28 16:28:19 följande:
    Du borde ju förstå att anledningen är irrelevant.
    Fast det är det inte.

Tror du att seriemördare och andra kriminella föddes med förvridna tankar?

Tror du inte att man blir påverkad av att bli kallad ful tills man blir 17, sparkad och slagen x gånger per vecka i över 10 år, för något som bara puberteten hos en kille kan förändra?
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?