• Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-29 00:53:01 följande:

Aldrig trott eller sagt att du är efterbliven. Tror du bara haft det tufft.
    Hoppas att ditt liv blir bättre, om inte annat så med åren. 

Jag vet att unga tjejer kan vara riktigt elaka. Råkade själv ut för dem när jag var yngre. Utfrysning och hånfulla, elaka kommentarer.  Särskilt för att jag var ny på en skola där alla känt varandra hela livet. Jag var en jäkla stockholmshora som trodde jag var något. Inte blev det bättre när vissa killar blev intresserade heller.

Men det blir bättre när man blir äldre. De tjejer du tycker är så utseendefixerade kommer mogna och ändra sina preferenser. Jag har då verkligen inte samma ideal som när jag var tonåring. Men sluta med dejtappar för där vill alla ha Chads?, ungefär som företag vill ha en extremt arbetslivserfaren 25 åring som helst ska ha studerat på universitet i minst fem år.
    Aah du fattar!

Jag får matchningar på tinder och andra dejtingappar. Alltså ser jag åtminstone helt ok ut, men grejen är att de inte söker vilken chad som helst, utan de med mest status och pengar också.

Förklarar varför så många av er alltid nämner skådespelare och liknande när ni snackar om snygga män. Män är inte i närheten av lika statuskåta som kvinnor.

Vad spelar det för roll om de ändrar preferenser?
    Tänker inte dejta någon av de när de är 35 och redan har blivit knullade av hundra andra snubbar, när de var yngre.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-29 02:08:56 följande:
    Nej  du kanske inte är efterbliven.

Men du är direkt trångsynt och saknar förmågan att vara öppen för andras tänk, det går som en röd tråd i dina inlägg.
    Skulle kunna säga samma sak om dig, men nej, du som kvinna kan aldrig förstå hur det är att vara män i dagens samhälle. Istället lägger du skulden på män. 
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 13:03:55 följande:
    Skulle kunna säga samma sak om dig, men nej, du som kvinna kan aldrig förstå hur det är att vara män i dagens samhälle. Istället lägger du skulden på män. 
    Ursäkta?
    Vad svamlar du om här?
    Jag har fan inte lagt skulden på "män"..
    Är det någon mer direkt lögn du skall komma med? För det verkar ju vara din melodi att ljuga ihop vad folk säger när du inte får höra det dui vill höra..

Och du det är faktiskt inte okey att säga att kvinnor är "oärliga" som du har gjort före att de/vi tycker dina exempel är icke attraktiva.
    Det är att vis prov på både trångsynthet och att man saknar öppenhet för andras argument, när man anklagar folk för att vara oärliga.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • molly50
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 13:02:07 följande:
    Jag får matchningar på tinder och andra dejtingappar. Alltså ser jag åtminstone helt ok ut, men grejen är att de inte söker vilken chad som helst, utan de med mest status och pengar också.

Förklarar varför så många av er alltid nämner skådespelare och liknande när ni snackar om snygga män. Män är inte i närheten av lika statuskåta som kvinnor.

Tänker inte dejta någon av de när de är 35 och redan har blivit knullade av hundra andra snubbar, när de var yngre.
    Du frågar efter vilka vi tycker är snygga och vi svarar.
    Hur skulle du bli hjälpt av att vi nämner en man i vår bekantskapskrets som du inte ens känner?
    Och det är väl utseende vi diskuterar här,inte status?
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-29 13:02:07 följande:

Fast många av oss här är ju gifta eller har sambo. Och inte är våra män några kändisar (åtminstone inte min), bara vanliga män som vi är kära i. Fast du har ju ingen aning om hur våra män ser ut, så om du frågar "vilken kille tycker du är snygg" så ger det väl inte dig särskilt mycket om vi svarar att våra män är de snyggaste vi vet.
  • Anonym (Anna)

1.  Han ser ut som en medelålders kvinna. 

• Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Anna) skrev 2024-08-29 16:09:50 följande:

1.  Han ser ut som en medelålders kvinna. 

Så han ser ut som en kvinna?

Ser inte så många kvinnor därute med så pass maskulin käklinje och kindben, men visst. Vissa kanske påminner om transor.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Gone) skrev 2024-08-29 16:07:14 följande:
    Fast många av oss här är ju gifta eller har sambo. Och inte är våra män några kändisar (åtminstone inte min), bara vanliga män som vi är kära i. Fast du har ju ingen aning om hur våra män ser ut, så om du frågar "vilken kille tycker du är snygg" så ger det väl inte dig särskilt mycket om vi svarar att våra män är de snyggaste vi vet.
    Hur är din man?

Vad har han för bakgrund?

Är han en till blond chad?
  • Anonym (Luukfordamax)
    molly50 skrev 2024-08-29 15:27:55 följande:
    Du frågar efter vilka vi tycker är snygga och vi svarar.
    Hur skulle du bli hjälpt av att vi nämner en man i vår bekantskapskrets som du inte ens känner?
    Och det är väl utseende vi diskuterar här,inte status?
    Ja, men ni nämner bara skådespelare. Inget annat. Bara skådespelare. Inte den där brevbäraren i närheten av där ni bor om du förstår vad jag menar.

Bara snubbar med 10/10 smv.

Resten är osynliga.

Inte ser jag män gå runt och ba "ooooh Gal Gadot, så ska en kvinna se ut".

Nej nej. Vi ser kvinnor runt omkring oss som möjliga dejtval, men kvinnor går runt och snackar om hur de borde vara ihop med Chris Hemsworth.

Resten finns inte. De gör inte det.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-29 14:47:33 följande:
    Ursäkta?
    Vad svamlar du om här?
    Jag har fan inte lagt skulden på "män"..
    Är det någon mer direkt lögn du skall komma med? För det verkar ju vara din melodi att ljuga ihop vad folk säger när du inte får höra det dui vill höra..

Och du det är faktiskt inte okey att säga att kvinnor är "oärliga" som du har gjort före att de/vi tycker dina exempel är icke attraktiva.
    Det är att vis prov på både trångsynthet och att man saknar öppenhet för andras argument, när man anklagar folk för att vara oärliga.
    Ok, jag är trångsynt....

Not

Har levt tillräckligt länge som man, för att kunna se mellan fingrarna och veta hur riggat allt är mot män.
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?