Hur snygg är den här mannen från 1-10?
youtube.com/shorts/NauxYkhlsZgBild på honom också:
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5411427/full_600/phpt3eehY30807.jpg)
Jag tror jag ska flytta till England. Så många attraktiva det verkar finnas där. Sen älskar jag att höra engelska från en som är engelsk. Särskilt förtjust i brittiska.
Hade bara ingen aning om att de hade så många attraktiva män. Tycker jag hört motsatsen hela livet. 😄
Han såg väldigt bra ut men det som tilltalade mest var hans leende, såg ut att vara en glad man ! Jag är alldeles för svag för män som har snygga leenden!
Förlåt blev lite till mig och OT, ts.
Som du förstår har alla olika smak, och vissa tycker säkert om dockiga/plastiga utseenden, andra om mer manliga män, vissa gillar androgyna looken, vissa unga och andra äldre. Jag föredrar mörkhåriga medan andra föredrar blonda.
Jag faller aldrig för män som ser onaturligt snygga ut. De som ser ut att ha en plastig mask likt en docka. Där det inte ser ut att finnas en personlighet, typ dött. Det tycker jag Ramirez har som exempel.
Jag gillar män som ser charmiga, mänskliga och glada ut. Gärna någon som utstrålar karisma.
Jag tror jag ska flytta till England. Så många attraktiva det verkar finnas där. Sen älskar jag att höra engelska från en som är engelsk. Särskilt förtjust i brittiska.
Hade bara ingen aning om att de hade så många attraktiva män. Tycker jag hört motsatsen hela livet. 😄
Han såg väldigt bra ut men det som tilltalade mest var hans leende, såg ut att vara en glad man ! Jag är alldeles för svag för män som har snygga leenden!