Elaka svar i trådar
Jag märker att det inte bara är jag som startar trådar där det är elaka, alltid anonyma, personer som svarar med påhopp om något som TS inte har frågat om. Många är less på att det är så fruktansvärt tråkig ton här, och jag undrar om det är fler än jag som börjar tröttna på otrevliga människor här och funderar på att gå tillbaka till forum där man håller en trevligare ton?
Jag förstår inte hur det kan tillåtas att det pågår ständiga påhopp i varenda tråd som startas här, men de som blir förbannade på riktigt på elaka människor som skriver skit och då råkar få med någon svordom eller skällsord blir avstängda i några dagar? Man fick inte ens skriva helt ärligt vad man tyckte när det var Corona-vaccinet på tapeten. Och det sägs att vi har åsiktsfrihet här i Sverige, pyttsan, vi hade det förut men nu har vi knappt några mänskliga rättigheter kvar. Hela världen skrattar åt Sverige och undrar vad vi håller på med. Man får inte ens ha en egen åsikt om någonting idag! Folk är mycket trevligare på ett amerikanskt diskussionsforum jag brukar skriva på, det hålls en mycket mer respektfull och omtänksam ton där. Fast såklart finns det elaka bittra människor där med. Tex en kvinna som var fruktansvärt bitter på folk som levde på bidrag medan hon jobbade och slet. Jag skrev min åsikt och hon svarade att jag skulle skaffa mig ett jobb och sluta leva på hennes skattepengar. Haha omg, vad det är kul att trycka till alla elaka människor ibland! Jag svarade att jag inte lever i USA ens och jag lever verkligen inte på bidrag där, jag lever inte på någons skattepengar alls utan jag är skattebetalare själv.
Blir ni också trött på alla elaka människor som härjar och förstör på Internet? Familjeliv är ett populärt forum där många skriver om allt mellan himmel och jord, så många dras såklart hit, men det finns så många som svarar som ska veta detaljer som är helt oväsentliga och sedan när de får veta så attackerar de.
Ni som svarar elakt och ifrågasätter, kritiserar, hånar, hånar ännu mer när folk försvarar sig mot era påhopp..mår ni bra? Hur mår ni egentligen? Jag menar, SKÄMS ni inte över er själva??