Nanathalie skrev 2024-08-07 14:32:24 följande:
Såhär ser mina förbannade jävla ältester ut. Ursäkta språket. Kommer fortsätta testa tills jag får mens för fattar inte varför jag inte får stegring. Byter märke nu dock på ältest men känns ju rätt kört med negativt på både cb och gravidkollen. Kan nog inte skylla på testen.
Förra månaden hade jag 40 dagars cykel och mens exakt 12 dagar efter vad jag trodde var äl (symtom endast). Jag vet inte varför jag drömmer om att den ska vara normal på 28-30 dagar denna månad vilket skulle innebära att äl var typ i måndags.
Usch blir besviken på kroppen.
Fy fan, fattar frustrationen! Att ha problem med ägglossningen är ännu jobbigare än att bara få negativt på gravtest. När ägglossningen inte kommer har man ju inte ens chans att försöka! Vilken cykeldag är du på nu?
Tänkte också att 40 dagar lång cykel är ganska lång, har läst att vid så långa cykler är det inte alltid så att ägglossningen fungerar som den ska (jag har dock runt 34-37 dagar lång cykel och jag brukar oftast ha ägglossning). Men visst hade du slutat med ppiller ganska nyligen? Hur gammal är du?