• Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Hej!
    Känner mig som en förlorare för art jag berättar detta, men är en ung grabb som fortfarande är oskuld. 
    Känner mig miserabel. 
    Jag vet att jag inte är den första som har det här problemet, men jag är x år gammal och alltså fortfarande oskuld.
    Känner mig som en förlorare då jag häromdagen såg en tråd där någon skrev att en 35-åring som fortfarande inte tappat sin oskuld, är en red flag.

När jag var lite yngre d.v.s. i högstadiet och gymnasiet så förlorade jag en massa chanser med tjejer som var ganska fina utseendemässigt. Grejen är att jag under den tiden var djupt deprimerad. 

Jag är grek förresten och har ett ganska typiskt utseende för det landet d.v.s. mörkt hår och bruna ögon. Vet inte om det är ett utseende som tjejer ogillar. Ingen aning.
    Känns annorlunda nu på universitetet. Då har det alltså gått två år sen jag började plugga.

Nu när jag pluggar, så känns det minst lika svårt också, med tanke på att nästan alla på min utbildning är killar.

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

• Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:40:09 följande:
    Najs och nu ska du förolämpa mig också din kackerlacka. 

Vad är det med att jag har bruna ögon?
    Vad är problemet?

Jag ser hellre ut som en dark triad än en light triad.
    Så du ser hellre ut som en "psykopat" än en ren och helig gud? Ja det lät ju inte alls det minsta sinnessjukt. Du ändrade mina fördomar om ditt brunöga precis just nu.. 

(ironi såklart) Den enda kackerlackan här är du..
    baam77 skrev 2024-07-24 23:29:05 följande:

jag är så glad att jag inte är ung idag och vill ha barn. Det du måste tänka att alla tjejer är inte en grupp som tänker samma. Mitt tips till dig att sluta vara här och på alla appar. Går fram till tjejer i din egna ålder med gemensamma vänner eller när du har något gemensamt med. det är inte svårare än så. Jag har hört tjejer som är så trötta på allt detta som bara väntar på en som du ska gå fram och säga hej!  

Tro mig. Det har jag också hört. Det enda problemet är att de tänker på killar som de själva är attraherade till. Är de inte det, så blir killen i fråga istället filmad och postad på tiktok med titeln "creepy guy just apporached me".

Grejen är att när jag skriver här så blir jag istället förnedrad av folk som fru jobba/lyft och herr T.
    Gör verkligen ont i hjärtat att bli behandlad på det här sätter av de här människorna och att de vägar se vad jag har skrivit och varför jag mår som jag gör.

Hade det varit en tjej som skrivit det här, så hade jag säkert fått höra att jag är bra nog som jag är eller "you go girl" och liknande.

Istället blir jag förolämpad och behandlad som att jag vore en förlorare.
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:45:57 följande:
    Hade det varit en tjej som skrivit det här, så hade jag säkert fått höra att jag är bra nog som jag är eller "you go girl" 
    You go girl! Känns det bättre nu?
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 23:42:17 följande:
    Så du ser hellre ut som en "psykopat" än en ren och helig gud? Ja det lät ju inte alls det minsta sinnessjukt. Du ändrade mina fördomar om ditt brunöga precis just nu.. 

(ironi såklart) Den enda kackerlackan här är du..
    Googla light triad vs dark triad inom looks. 

Det går ganska lätt att avgöra vilka som ser bäst ut.

Jaså? Den enda kackerlackan är jag enligt dig?

Jaha, men jag sitter inre på ett forum och förolämpar en tonåring som uppenbarligen behöver hjälp.

Du skriver själv att du är mycket äldre.
    Troligtvis är du 40+.
    Hur fucking sorgligt är det inte att du sitter här och kallar en osäker självmordsbenägen kille som jag?
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 23:47:13 följande:
    You go girl! Känns det bättre nu?
    Felix Itta
    LIGMA BAALZ
    baam77 skrev 2024-07-24 23:29:05 följande:

jag är så glad att jag inte är ung idag och vill ha barn. Det du måste tänka att alla tjejer är inte en grupp som tänker samma. Mitt tips till dig att sluta vara här och på alla appar. Går fram till tjejer i din egna ålder med gemensamma vänner eller när du har något gemensamt med. det är inte svårare än så. Jag har hört tjejer som är så trötta på allt detta som bara väntar på en som du ska gå fram och säga hej!  

Tack för att du iallafall inte skäller ut mig. Orkar inte mycket mera. Har fler problem än det här som jag inte har tid för att berätta. Kommer nog aldrig att kunna bli den jag en gång var. Glad och med hopp om att allt skulle bli bättre.
  • Anonym (Anonymt)

Vad är det som hindrat dig hittills med tjejerna då?

Både utseende och personlighet går att jobba på. Finns böcker med tips att läsa om hur man närmar sig tjejer och hur man beter sig för att vara attraktiv i sitt sätt.

Sen är det bra om man försöker göra det bästa av sitt yttre också. Även tjejer bryr sig om utseendet på en kille. 

• Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:49:28 följande:
    Googla light triad vs dark triad inom looks. 
    Okej... Och vad är det du vill erkänna? Att du hellre utvecklar dig mot enstöring?..

The Dark Triad traits characterize behaviors associated primarily with socially undesirable outcomes, while the Light Triad traits are composed of behaviors linked to prosocial responses. 
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:49:28 följande:
    Jaha, men jag sitter inre på ett forum och förolämpar en tonåring som uppenbarligen behöver hjälp.
    Har gett dig hjälp.. Då började du gnälla och bete dig som en tjurig jävla incel.. 

Är nog bäst för din egen del att precis alla slutar läsa dina veka inlägg eller bry sig..
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:51:41 följande:
    Felix Itta
    LIGMA BAALZ
    Duktig du är tjejen! Visa alla män!
  • Anonym (Sp)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:45:57 följande:
    Tro mig. Det har jag också hört. Det enda problemet är att de tänker på killar som de själva är attraherade till. Är de inte det, så blir killen i fråga istället filmad och postad på tiktok med titeln "creepy guy just apporached me".

Grejen är att när jag skriver här så blir jag istället förnedrad av folk som fru jobba/lyft och herr T.
    Gör verkligen ont i hjärtat att bli behandlad på det här sätter av de här människorna och att de vägar se vad jag har skrivit och varför jag mår som jag gör.

Hade det varit en tjej som skrivit det här, så hade jag säkert fått höra att jag är bra nog som jag är eller "you go girl" och liknande.

Istället blir jag förolämpad och behandlad som att jag vore en förlorare.
    Du fattar inte ens att du själv förolämpar kvinnor med bara det här inlägget. Så jävla nedlåtande.

Dina sarkastiska kvinnoföraktande meningar har jag highlightat.
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?