• Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Hej!
    Känner mig som en förlorare för art jag berättar detta, men är en ung grabb som fortfarande är oskuld. 
    Känner mig miserabel. 
    Jag vet att jag inte är den första som har det här problemet, men jag är x år gammal och alltså fortfarande oskuld.
    Känner mig som en förlorare då jag häromdagen såg en tråd där någon skrev att en 35-åring som fortfarande inte tappat sin oskuld, är en red flag.

När jag var lite yngre d.v.s. i högstadiet och gymnasiet så förlorade jag en massa chanser med tjejer som var ganska fina utseendemässigt. Grejen är att jag under den tiden var djupt deprimerad. 

Jag är grek förresten och har ett ganska typiskt utseende för det landet d.v.s. mörkt hår och bruna ögon. Vet inte om det är ett utseende som tjejer ogillar. Ingen aning.
    Känns annorlunda nu på universitetet. Då har det alltså gått två år sen jag började plugga.

Nu när jag pluggar, så känns det minst lika svårt också, med tanke på att nästan alla på min utbildning är killar.

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

• Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:48:46 följande:
    Är brunögda svenskar inte svenskar heller?
    Svenskar ljuger inte hela tiden så som du gör.. Dessutom så är svenskarna Germaner.. Så vi har blå och gröna ögon..

Vad vi vet alltså är att du ljuger hela tiden.
    Du har bruna ögon och du tror inte på gud...

Det säger nått om er brunögon.. 
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 14:57:23 följande:
    Känner du dom? Det är ju inte dom som skriver och gnäller över kvinnor. Det är ju du.
    Nej, men du påstår att det är min personlighet som ställer till det, när de var seriemördare och kriminella.
  • Anonym (Sp)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 15:00:22 följande: