• Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Hej!
    Känner mig som en förlorare för art jag berättar detta, men är en ung grabb som fortfarande är oskuld. 
    Känner mig miserabel. 
    Jag vet att jag inte är den första som har det här problemet, men jag är x år gammal och alltså fortfarande oskuld.
    Känner mig som en förlorare då jag häromdagen såg en tråd där någon skrev att en 35-åring som fortfarande inte tappat sin oskuld, är en red flag.

När jag var lite yngre d.v.s. i högstadiet och gymnasiet så förlorade jag en massa chanser med tjejer som var ganska fina utseendemässigt. Grejen är att jag under den tiden var djupt deprimerad. 

Jag är grek förresten och har ett ganska typiskt utseende för det landet d.v.s. mörkt hår och bruna ögon. Vet inte om det är ett utseende som tjejer ogillar. Ingen aning.
    Känns annorlunda nu på universitetet. Då har det alltså gått två år sen jag började plugga.

Nu när jag pluggar, så känns det minst lika svårt också, med tanke på att nästan alla på min utbildning är killar.

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

• Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:48:46 följande:
    Är brunögda svenskar inte svenskar heller?
    Svenskar ljuger inte hela tiden så som du gör.. Dessutom så är svenskarna Germaner.. Så vi har blå och gröna ögon..

Vad vi vet alltså är att du ljuger hela tiden.
    Du har bruna ögon och du tror inte på gud...

Det säger nått om er brunögon.. 
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 14:57:23 följande:
    Känner du dom? Det är ju inte dom som skriver och gnäller över kvinnor. Det är ju du.
    Nej, men du påstår att det är min personlighet som ställer till det, när de var seriemördare och kriminella.
  • Anonym (Sp)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 15:00:22 följande:
    Nej, men du påstår att det är min personlighet som ställer till det, när de var seriemördare och kriminella.
    Ja, det är ditt kvinnoförakt och naturligtvis att du inte ens närmar dig kvinnor för att du inte gillar dom som gör att du aldrig kommer att hitta en tjej.

Det är fruktansvärt uppenbart. Du tror dig själv inte ens vara medveten om all aggressioner du spyr ut. Och varför? För att några tjejer har mobbat dig när du var ung? Skärp dig och väx upp.
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 15:07:02 följande:
    Ja, det är ditt kvinnoförakt och naturligtvis att du inte ens närmar dig kvinnor för att du inte gillar dom som gör att du aldrig kommer att hitta en tjej.

Det är fruktansvärt uppenbart. Du tror dig själv inte ens vara medveten om all aggressioner du spyr ut. Och varför? För att några tjejer har mobbat dig när du var ung? Skärp dig och väx upp.
    Jag har redan vuxit upp.

Det är ni feminister som måste öppna ögonen och se verkligheten som dej faktiskt är.
  • Anonym (Sp)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 15:12:30 följande:
    Jag har redan vuxit upp.

Det är ni feminister som måste öppna ögonen och se verkligheten som dej faktiskt är.
    Jag är inte en feminist. Du tänker verkligen kategoriskt. Eller tror du att endast feminister ser ditt kvinnoförakt?
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 15:19:26 följande:
    Jag är inte en feminist. Du tänker verkligen kategoriskt. Eller tror du att endast feminister ser ditt kvinnoförakt?
    Ja
  • Anonym (Honan)

Var kommer alla dessa kvinnohatande losers ifrån? Hur lyckas så många skruva hjärnan i exakt samma felläge? 

• Anonym (T)
    Anonym (Honan) skrev 2024-07-25 17:51:18 följande:

Var kommer alla dessa kvinnohatande losers ifrån? Hur lyckas så många skruva hjärnan i exakt samma felläge? 

De är brunögon. 
    Anonym (Honan) skrev 2024-07-25 17:51:18 följande:

Det kommer ifrån något som kallas för hypergami och dagens standarder som kvinnor har på män. 

Dessa standarder som mindre än en procent av befolkningen kan uppnå.
  • Anonym (Jobba)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 18:34:51 följande:
    Det kommer ifrån något som kallas för hypergami och dagens standarder som kvinnor har på män. 

Dessa standarder som mindre än en procent av befolkningen kan uppnå.
    Så 1 procent av männen är i förhållande menar du?
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?