• Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Hej!
    Känner mig som en förlorare för art jag berättar detta, men är en ung grabb som fortfarande är oskuld. 
    Känner mig miserabel. 
    Jag vet att jag inte är den första som har det här problemet, men jag är x år gammal och alltså fortfarande oskuld.
    Känner mig som en förlorare då jag häromdagen såg en tråd där någon skrev att en 35-åring som fortfarande inte tappat sin oskuld, är en red flag.

När jag var lite yngre d.v.s. i högstadiet och gymnasiet så förlorade jag en massa chanser med tjejer som var ganska fina utseendemässigt. Grejen är att jag under den tiden var djupt deprimerad. 

Jag är grek förresten och har ett ganska typiskt utseende för det landet d.v.s. mörkt hår och bruna ögon. Vet inte om det är ett utseende som tjejer ogillar. Ingen aning.
    Känns annorlunda nu på universitetet. Då har det alltså gått två år sen jag började plugga.

Nu när jag pluggar, så känns det minst lika svårt också, med tanke på att nästan alla på min utbildning är killar.

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

• Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:28:41 följande:
    Att du "skyddar pojkarna"från att någonsin få ligga?

Men oroa dig inte, jag tänkte avskriva mig från denna tråden nu faktiskt. Då ingen kan må bra av att läsa den skit som du gör.. 
    Är det mitt fel att de tar avstånd från kvinnor nu eller vadå?
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:29:47 följande:
    Är det mitt fel att de tar avstånd från kvinnor nu eller vadå?
    Vad är problemet? Du tyckte ju att det var bra att de tillåts hålla på...... 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:28:50 följande:
    Säg det där till Jeremy Meeks och Richard Ramirez.

Visst är det deras personlighet som fick kvinnor att bli attraherade till dem.