• Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Hej!
    Känner mig som en förlorare för art jag berättar detta, men är en ung grabb som fortfarande är oskuld. 
    Känner mig miserabel. 
    Jag vet att jag inte är den första som har det här problemet, men jag är x år gammal och alltså fortfarande oskuld.
    Känner mig som en förlorare då jag häromdagen såg en tråd där någon skrev att en 35-åring som fortfarande inte tappat sin oskuld, är en red flag.

När jag var lite yngre d.v.s. i högstadiet och gymnasiet så förlorade jag en massa chanser med tjejer som var ganska fina utseendemässigt. Grejen är att jag under den tiden var djupt deprimerad. 

Jag är grek förresten och har ett ganska typiskt utseende för det landet d.v.s. mörkt hår och bruna ögon. Vet inte om det är ett utseende som tjejer ogillar. Ingen aning.
    Känns annorlunda nu på universitetet. Då har det alltså gått två år sen jag började plugga.

Nu när jag pluggar, så känns det minst lika svårt också, med tanke på att nästan alla på min utbildning är killar.

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

• Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:28:41 följande:
    Att du "skyddar pojkarna"från att någonsin få ligga?

Men oroa dig inte, jag tänkte avskriva mig från denna tråden nu faktiskt. Då ingen kan må bra av att läsa den skit som du gör.. 
    Är det mitt fel att de tar avstånd från kvinnor nu eller vadå?
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:29:47 följande:
    Är det mitt fel att de tar avstånd från kvinnor nu eller vadå?
    Vad är problemet? Du tyckte ju att det var bra att de tillåts hålla på...... 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:28:50 följande:
    Säg det där till Jeremy Meeks och Richard Ramirez.

Visst är det deras personlighet som fick kvinnor att bli attraherade till dem.

Nej, säger inte att det är alla kvinnor, men den gruppen som mobbade mig mest var kvinnor och därför tar jag avstånd från dem.
    Tar du avstånd från kvinnor generellt eller bara de som mobbat dig?
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:32:11 följande:
    Vad är problemet? Du tyckte ju att det var bra att de tillåts hålla på...... 
    Är det mer ok att det finns misandristiska feminister, cucks och simps i världen?
    Anonym (Man) skrev 2024-07-25 14:33:33 följande:
    Tar du avstånd från kvinnor generellt eller bara de som mobbat dig?
    Generellt tyvärr eller så har jag fördomar om att de kommer att tycka att jag är för ful och liknande.
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:34:40 följande:
    Är det mer ok att det finns misandristiska feminister, cucks och simps i världen?
    Hur hjälper det någon av dem? Fråga dig själv det istället.. Är ju trotts allt du som sitter här och säger att de bestämt ska hålla på... 
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:36:00 följande:
    Hur hjälper det någon av dem? Fråga dig själv det istället.. Är ju trotts allt du som sitter här och säger att de bestämt ska hålla på... 
    Hur det hjälper dem?

Jadu, det hjälper dem ganska mycket faktiskt att få slippa det könet som ger de huvudvärk.

Förövrigt så har jag märkt i en annan tråd att du är en misslyckad rasse.
    Ja, jag är brunögd, men ingen annan "ras" bara för det.
    Är brunögda svenskar inte svenskar heller?
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:48:46 följande:
    Hur det hjälper dem?

Jadu, det hjälper dem ganska mycket faktiskt att få slippa det könet som ger de huvudvärk.

Förövrigt så har jag märkt i en annan tråd att du är en misslyckad rasse.
    Ja, jag är brunögd, men ingen annan "ras" bara för det.
    Är brunögda svenskar inte svenskar heller?
    På tal om andra trådar.. Du ljög förut! Såg din tråd i morse om dina "stackars mörka ögon.. " 

Kallar folk för rasse, fast det är ni brunögon som ljuger för alla andra hela tiden ju.. 
  • Anonym (Sp)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 14:28:50 följande:
    Säg det där till Jeremy Meeks och Richard Ramirez.

Visst är det deras personlighet som fick kvinnor att bli attraherade till dem.

Nej, säger inte att det är alla kvinnor, men den gruppen som mobbade mig mest var kvinnor och därför tar jag avstånd från dem.
    Känner du dom? Det är ju inte dom som skriver och gnäller över kvinnor. Det är ju du.
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:57:00 följande:
    På tal om andra trådar.. Du ljög förut! Såg din tråd i morse om dina "stackars mörka ögon.. " 

Kallar folk för rasse, fast det är ni brunögon som ljuger för alla andra hela tiden ju.. 
    Vi brunögon?

Mina stackars mörka ögon?

Jag har inte skrivit ett skit om mina ögon.

Vadå Vi brunögon?

Vadå är en mulatt med gröna ögon "vitare" än en helsvensk med bruna ögon?
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?