• Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Hej!
    Känner mig som en förlorare för art jag berättar detta, men är en ung grabb som fortfarande är oskuld. 
    Känner mig miserabel. 
    Jag vet att jag inte är den första som har det här problemet, men jag är x år gammal och alltså fortfarande oskuld.
    Känner mig som en förlorare då jag häromdagen såg en tråd där någon skrev att en 35-åring som fortfarande inte tappat sin oskuld, är en red flag.

När jag var lite yngre d.v.s. i högstadiet och gymnasiet så förlorade jag en massa chanser med tjejer som var ganska fina utseendemässigt. Grejen är att jag under den tiden var djupt deprimerad. 

Jag är grek förresten och har ett ganska typiskt utseende för det landet d.v.s. mörkt hår och bruna ögon. Vet inte om det är ett utseende som tjejer ogillar. Ingen aning.
    Känns annorlunda nu på universitetet. Då har det alltså gått två år sen jag började plugga.

Nu när jag pluggar, så känns det minst lika svårt också, med tanke på att nästan alla på min utbildning är killar.

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

• Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 00:25:51 följande:
    Jag tränar fortfarande. 
    Hemma.
    Calisthenics 
    Ensam.

Noll utveckling.. Noll vänner.. Noll chicks.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 00:28:18 följande:
    Ensam.

Noll utveckling.. Noll vänner.. Noll chicks.. 
    Du hade kunnat ingått i någon sportklubb just nu.. Och varit ute varje helg.. Träffat tjejer där och ute på krogen.. Men du för upptagen med dina MGOTW videos och lära dig alla jävla internet ursäkter eller manhood memes.. 
  • Anonym (Sp)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 00:26:23 följande:
    Bars förklara hur?
    Jag berättade tidigare att jag inte kan det. Du är för djupt nere i incelträsket för att kunna förstå det. Kom tillbaka när du fått upp ögonen för ditt beteende så kan jag förklara.
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 00:30:50 följande:
    Du hade kunnat ingått i någon sportklubb just nu.. Och varit ute varje helg.. Träffat tjejer där och ute på krogen.. Men du för upptagen med dina MGOTW videos och lära dig alla jävla internet ursäkter eller manhood memes.. 
    Jag har redan varit med i en sportklubb.
    Folk snackade skit bakom min rygg. Hatade det.

Jag kollar inte på MGTOW, men vad är problemet med de grabbarna?
    Får de inte välja att inte dejta?
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 00:33:25 följande:
    Jag berättade tidigare att jag inte kan det. Du är för djupt nere i incelträsket för att kunna förstå det. Kom tillbaka när du fått upp ögonen för ditt beteende så kan jag förklara.
    Men jag vill se vad du har att skriva ändå.

Har funnits folk online som har ändrat mitt tankesätt till det positiva och negativa.
    Har aldrig bett om att stanna kvar som jag mår nu. Tvärtom.
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 00:53:22 följande:
    Jag kollar inte på MGTOW, men vad är problemet med de grabbarna?
    Får de inte välja att inte dejta?
    Ja det är jättebra att du skyddar alla grabbarna, så de kan fortsätta vara oattraktiv för alla andra tills det att de alla sen dör ensamma.. ?

Det viktiga är ju inte att lyckas trotts allt. Det är att vinna en "debatt". 
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 01:04:46 följande:
    Ja det är jättebra att du skyddar alla grabbarna, så de kan fortsätta vara oattraktiv för alla andra tills det att de alla sen dör ensamma.. ?

Det viktiga är ju inte att lyckas trotts allt. Det är att vinna en "debatt". 
    Gör jag de attraktiva om jag inte säger som det är eller vad är poängen?
  • Anonym (Sp)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 00:55:23 följande:
    Men jag vill se vad du har att skriva ändå.

Har funnits folk online som har ändrat mitt tankesätt till det positiva och negativa.
    Har aldrig bett om att stanna kvar som jag mår nu. Tvärtom.

Det enda problemet är att de tänker på killar som de själva är attraherade till. Är de inte det, så blir killen i fråga istället filmad och postad på tiktok med titeln "creepy guy just apporached me".

Du homogeniserar tjejer och skuldbelägger kvinnor som grupp-kvinnoföraktande. Här visar du också din offermentalitet.

Hade det varit en tjej som skrivit det här, så hade jag säkert fått höra att jag är bra nog som jag är eller "you go girl" och liknande.

Istället blir jag förolämpad och behandlad som att jag vore en förlorare.

Har bara sett killar med offermentalitet tycka att "you go girl" är särskilt vanligt. Du skuldbelägger kvinnor även här med en offermentalitet. Du försöker få kvinnoföraktande inlägg bli normaliserade, såsom något bara kvinnor har rätt att säga till män, men nu när du gör det så blir du oförrättat attackerad, dina kvinnoföraktande är ju så oskyldiga i din värld.

Så kvinnor är alltså offrena när det kommer till den ökade andelen män som begår självmord p.g.a. ensamhet?

Kvinnor har ingenting att göra med att män tar livet av sig pga ensamhet. Inlägget manar till att skuldbelägga gruppen kvinnor och göra de fullt ansvariga för mäns psykiska hälsa. Om du inte förstår det så är även det inlägget kvinnoförakt.

Nu har jag gjort ett försök. Du kommer naturligtvis att uppfatta ditt kvinnoförakt som något normalt för så fungerar psykologin. Jag förstår varför folk blir förbannade på dig. För att du är extremt aggressiv utan att du verkar medveten om det. -För att du tror dig vara ett offer, när du i själva verket är kvinnor som är de egentliga offren i interaktioner med dig. Skärp dig, odla din empatiska förmåga. Du är inte ett offer.

Det är pga ditt alldeles egna kvinnoförakt som du aldrig kommer att kunna få till det med en kvinna. Det är en sanning.

• Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 01:05:52 följande:
    Gör jag de attraktiva om jag inte säger som det är eller vad är poängen?
    Vad fattar du inte? Vad jag sa är att du fortsätter att hålla dom oattraktiva igenom att stödja deras olönsamma kamp.. 
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 01:26:39 följande:

Det enda problemet är att de tänker på killar som de själva är attraherade till. Är de inte det, så blir killen i fråga istället filmad och postad på tiktok med titeln "creepy guy just apporached me".

Du homogeniserar tjejer och skuldbelägger kvinnor som grupp-kvinnoföraktande. Här visar du också din offermentalitet.

Hade det varit en tjej som skrivit det här, så hade jag säkert fått höra att jag är bra nog som jag är eller "you go girl" och liknande.

Istället blir jag förolämpad och behandlad som att jag vore en förlorare.

Har bara sett killar med offermentalitet tycka att "you go girl" är särskilt vanligt. Du skuldbelägger kvinnor även här med en offermentalitet. Du försöker få kvinnoföraktande inlägg bli normaliserade, såsom något bara kvinnor har rätt att säga till män, men nu när du gör det så blir du oförrättat attackerad, dina kvinnoföraktande är ju så oskyldiga i din värld.

Så kvinnor är alltså offrena när det kommer till den ökade andelen män som begår självmord p.g.a. ensamhet?

Kvinnor har ingenting att göra med att män tar livet av sig pga ensamhet. Inlägget manar till att skuldbelägga gruppen kvinnor och göra de fullt ansvariga för mäns psykiska hälsa. Om du inte förstår det så är även det inlägget kvinnoförakt.

Nu har jag gjort ett försök. Du kommer naturligtvis att uppfatta ditt kvinnoförakt som något normalt för så fungerar psykologin. Jag förstår varför folk blir förbannade på dig. För att du är extremt aggressiv utan att du verkar medveten om det. -För att du tror dig vara ett offer, när du i själva verket är kvinnor som är de egentliga offren i interaktioner med dig. Skärp dig, odla din empatiska förmåga. Du är inte ett offer.

Det är pga ditt alldeles egna kvinnoförakt som du aldrig kommer att kunna få till det med en kvinna. Det är en sanning.

Jag läste det du skrev och nu förstår jag varför du kan tycka att det var kvinnoföraktande, även om det inte var meningen att det skulle tolkas på det viset.

En fråga bara?

Vad skulle du känna om en grupp människor konstant kallade dig för en och samma grej i 16 år och att när du fyller 17 blir ganska snygg och behandlad helt annorlunda?
    Hade du kunnat tycka något bra om den gruppen och de du hade sagt, skulle det ha varit något positivt om dem?
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?