• Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Hej!
    Känner mig som en förlorare för art jag berättar detta, men är en ung grabb som fortfarande är oskuld. 
    Känner mig miserabel. 
    Jag vet att jag inte är den första som har det här problemet, men jag är x år gammal och alltså fortfarande oskuld.
    Känner mig som en förlorare då jag häromdagen såg en tråd där någon skrev att en 35-åring som fortfarande inte tappat sin oskuld, är en red flag.

När jag var lite yngre d.v.s. i högstadiet och gymnasiet så förlorade jag en massa chanser med tjejer som var ganska fina utseendemässigt. Grejen är att jag under den tiden var djupt deprimerad. 

Jag är grek förresten och har ett ganska typiskt utseende för det landet d.v.s. mörkt hår och bruna ögon. Vet inte om det är ett utseende som tjejer ogillar. Ingen aning.
    Känns annorlunda nu på universitetet. Då har det alltså gått två år sen jag började plugga.

Nu när jag pluggar, så känns det minst lika svårt också, med tanke på att nästan alla på min utbildning är killar.

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

• Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-25 18:36:16 följande:
    Så 1 procent av männen är i förhållande menar du?
    Yep
  • Anonym (Jobba)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 18:39:29 följande:
    Yep
    Fast det stämmer ju inte.
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-25 18:43:03 följande:
    Fast det stämmer ju inte.
    Hur är det enligt dig?
  • Anonym (Honan)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 18:34:51 följande:
    Det kommer ifrån något som kallas för hypergami och dagens standarder som kvinnor har på män. 

Dessa standarder som mindre än en procent av befolkningen kan uppnå.
    Ledsen att säga det men den lilla procenten män som aldrig lyckas attrahera en kvinna är felande. Förstår att du vill vara en del av en majoritet för att känna dig mindre värdelös. Men du har blandat ihop vilka män som tillhör den majoriteten. Jag känner inte en enda man som inte är i eller varit ett förhållande. Majoriteten av alla män är fullkomligt normala och har inte problem med varken kvinnosyn eller socialkompetens. Och de sitter inte och anklagar kvinnor för varken sin psykiska ohälsa eller isolering för de är fullt kapabla att ta eget ansvar för sina liv. 
  • Anonym (Jobba)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 18:52:47 följande:
    Hur är det enligt dig?
    Enligt mig? Du behöver bara titta på statistiken. Över 60 procent av alla hushåll består av par. Och då räknas inte ens par som inte bor tillsammans. Hur kan du ens få det till 1 procent?
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-25 18:56:16 följande:
    Enligt mig? Du behöver bara titta på statistiken. Över 60 procent av alla hushåll består av par. Och då räknas inte ens par som inte bor tillsammans. Hur kan du ens få det till 1 procent?
    Det är när det kommer till min generation.

Inte ens supermodeller duger.

Har frågat några vad de tycker om Sean O Pry och de påstår att han är ful.

Fullständigt kört.
  • Anonym (Jobba)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 19:12:44 följande:
    Det är när det kommer till min generation.

Inte ens supermodeller duger.

Har frågat några vad de tycker om Sean O Pry och de påstår att han är ful.

Fullständigt kört.
    Ok, då kollar vi statistiken. I vilken ålder är bara 1 procent av killarna tillsammans med någon?
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-25 19:14:17 följande:
    Ok, då kollar vi statistiken. I vilken ålder är bara 1 procent av killarna tillsammans med någon?
    18-23
  • Anonym (Jobba)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-25 19:16:14 följande:
    18-23
    Vilken statistik säger det då?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?