• Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Hej!
    Känner mig som en förlorare för art jag berättar detta, men är en ung grabb som fortfarande är oskuld. 
    Känner mig miserabel. 
    Jag vet att jag inte är den första som har det här problemet, men jag är x år gammal och alltså fortfarande oskuld.
    Känner mig som en förlorare då jag häromdagen såg en tråd där någon skrev att en 35-åring som fortfarande inte tappat sin oskuld, är en red flag.

När jag var lite yngre d.v.s. i högstadiet och gymnasiet så förlorade jag en massa chanser med tjejer som var ganska fina utseendemässigt. Grejen är att jag under den tiden var djupt deprimerad. 

Jag är grek förresten och har ett ganska typiskt utseende för det landet d.v.s. mörkt hår och bruna ögon. Vet inte om det är ett utseende som tjejer ogillar. Ingen aning.
    Känns annorlunda nu på universitetet. Då har det alltså gått två år sen jag började plugga.

Nu när jag pluggar, så känns det minst lika svårt också, med tanke på att nästan alla på min utbildning är killar.

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

• Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?
  • Anonym (Jobba)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:01:17 följande:
    Vad I hela friden snackar du om?

Det här är min första post. 
    Du blandar troligtvis ihop mig med någon annan.

Det jag har skrivit är inga ursäkter.

Mamoa och company hade varit incels i Sverige. 
    Ja, T blandar nog ihop dig med den andra arga killen som är mörk och har tjejproblem, som också jämför sig med modeller och som ska flytta utomlands, som går på universitet, som kallar blonda för Kalles Kaviar osv osv.
    Och som skriver
    LOL.

LOL förresten.
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-24 23:02:01 följande:
    Du gillar alltså inte kvinnor. OCH råkar vara singel
    *chockad*
    När har jag någonsin påstått att jag inte gillar kvinnor?

Sen beror det också på vad man definierar som gillar. Visst jag är attraherad av kvinnor. Kan inte direkt bli homosexuell även om det hade gjort allt mycket lättare.
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-24 23:17:28 följande:
    Ja, T blandar nog ihop dig med den andra arga killen som är mörk och har tjejproblem, som också jämför sig med modeller och som ska flytta utomlands, som går på universitet, som kallar blonda för Kalles Kaviar osv osv.
    Och som skriver
    LOL.

LOL förresten.
    Tjenare fröken Flyt. 

Visste inte att du är en fet kärring som också är en basement dweller.
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 23:03:03 följande:
    Det är det visst.. Alla gnälltrådar på forumet som har startats de senaste dagarna om bruna ögon är garanterat även du.. 
    Alla dem? Vilka är alla dem?

Är du kille eller tjej förresten?

Du låter förvånansvärt upprörd av någon anledning.
    Varför vet jag inte då jag inte känner dig.
  • Anonym (T)
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-24 23:17:28 följande:
    Och som skriver
    LOL.

LOL förresten.
    Tack, det hade jag inte ens sett, har enbart sett gnälltråden om alla "brunögon"... Och tänkte direkt att det är säkert samma gnällpelle.. 

Detta understryker ju enbart mina misstankar om att alla brunögon har massa lögner hela tiden med..  

Är inte riktigt friska. 
  • Anonym (Jobba)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:19:09 följande:
    Tjenare fröken Flyt. 

Visste inte att du är en fet kärring som också är en basement dweller.
    Flyt? LOL! Synd att det inte var du som startade andra tråden (det här är ju din första post). Då hade du kunnat kolla namnet i tråden så att det blev rätt. Men nu går ju inte det tyvärr, eftersom det var någon HELT annat som startade den tråden. LOL.
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:20:24 följande:
    Alla dem? Vilka är alla dem?

Är du kille eller tjej förresten?

Du låter förvånansvärt upprörd av någon anledning.
    Varför vet jag inte då jag inte känner dig.
    Dröm och glöm ditt lilla brunöga... Här får du inte några känslor.. Får försöka hitta någon som är dummare än dig.. 
  • baam77

jag är så glad att jag inte är ung idag och vill ha barn. Det du måste tänka att alla tjejer är inte en grupp som tänker samma. Mitt tips till dig att sluta vara här och på alla appar. Går fram till tjejer i din egna ålder med gemensamma vänner eller när du har något gemensamt med. det är inte svårare än så. Jag har hört tjejer som är så trötta på allt detta som bara väntar på en som du ska gå fram och säga hej!  

• Anonym (Sp)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:17:55 följande:
    När har jag någonsin påstått att jag inte gillar kvinnor?

Sen beror det också på vad man definierar som gillar. Visst jag är attraherad av kvinnor. Kan inte direkt bli homosexuell även om det hade gjort allt mycket lättare.
    Det är inte nödvändigt att skriva orden "jag gillar inte kvinnor" för att förmed att du inte gillar kvinnor.
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 23:22:44 följande:
    Dröm och glöm ditt lilla brunöga... Här får du inte några känslor.. Får försöka hitta någon som är dummare än dig.. 
    Najs och nu ska du förolämpa mig också din kackerlacka. 

Vad är det med att jag har bruna ögon?
    Vad är problemet?

Jag ser hellre ut som en dark triad än en light triad.
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?