• Anonym (T)

Omöjligt att hitta tjejer?

Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 18:10:38 följande:

Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
    Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.

Bara igenom att "söka efter tjejer" kommer du framstå som ett creep. 

Det är något konstigt det här med tjejer.. För när man söker efter det man kallar "kärlek" så syns de inte till... Men det finns mängder av dom den dagen man är i ett förhållande med någon redan, eller inte bryr sig den minsta jävla skit.. 

Alla gånger jag har fixat mig en flickvän har varit dom gånger man ignorerar allt dom håller på med, fokuserat på mig själv eller helt enkelt tigt.. 

Fokusera på att skaffa vänner i skolan göra det bästa av tiden medans du är ung och ha riktigt jävla kul så kommer du ha fri tillgång till kvinnor.. 

Samma sak om du är ute med dina vänner.. Dom killarna som inte får kvinnor på krogen är dom killarna som står överallt och spanar.. Men är du med ett gäng vänner och ni tittar på typ hockey och snackar skit.. Då kvinnorna och sätter sig där bredvid.. (förmodligen för att det känns tryggt... Dom killarna är inte liksom "hungrig.." eller ser dom som en matbit.)

Sen är det viktigt om du ska träffa brudar att du styr.. Det betyder att du lär dig välja tider och platser där ni träffas.. Det är även samma sätt du skaffar vänner.. 
    "Ska iväg på bowling i helgen ska du med?" 

Vissa har aldrig lärt sig att bjuda hem andra människor när dom började som unga.. Men det är "the #1 skill" du måste lära dig om du ska kunna välja mellan andra fritt...
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 20:09:18 följande:
    Som jag skrev tidigare.
    Det är svårt där jag pluggar just nu.

Funderar på att byta universitet.
    Ursäkter.. Detta funkar lika bra överallt, så det spelar ingen roll om du går på universitet i Arizona eller Malmö..
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 20:19:03 följande:
    Det är inga ursäkter.
    "Det är inga ursäkter"

Jo.... Du är gnällig.. 

Nu letar du en MASSA ursäkter till att inte lära dig fråga ut nån alls. Tror att du behöver fly hela jävla staden... Trotts att det är samma överallt.. 

"Det är acceptabelt att snacka med kvinnor/tjejer till skillnad ifrån här..."

Snackar med kvinnor hela tiden och dom är jätteofta supertrevlig.. har du tänkt att du gör fel? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 20:42:54 följande:
    Jag gör inget fel. Jag ser fel ut om man ska säga så.
    "Buhuuu, måste vara mina bruna ögon, måste vara för någon är rasist, alla andra dom är taskig."

Ja, alla hör att du är en gnällig liten skit.. 

Flytta ut i skogen då om livet är så jobbigt? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 20:42:54 följande:
    Blir man behandlad som skräp konstant, så slutar det med att man tar åt sig till slut.
    Alla blir behandlade som skräp konstant.. Jag.. Alla kvinnorna du intresserar dig ibland för.. Din arbetskamrat, din chef.. 

Du behöver inte försöka "läxa upp någon om hur livet funkar och är orättvist" för jag har många flera år på jorden än vad du.. Och du låter som en bitch.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 20:50:33 följande:
    Och du låter som en bitch.. 
    Och du gör varken mig eller dig själv eller någon annan i din närhet någon tjänst igenom att bete dig som en gnällig spik.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 20:58:04 följande:
    Säg det till Jeremy Meeks och Richard Ramirez.
    De hade en harem av kvinnor efter sig.
    Ja, för dom såg möjligheter.. Istället för att sitta här och gnälla så som du håller på med nu... 

Pröva att vara glad för dom istället och sluta vara avundsjuk.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 20:59:52 följande:
    Jag flyttar utomlands. 

Det är inte att jag har bruna ögon i sig.
    Det är för att jag inte ser svensk ut.
    Buhu.. Mer Svenska Tjejer träffar mer brunögon som vandrar här än någonsin! Dom måste vara rasist.......... 
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 21:13:05 följande:
    De gör aldrig det.
    Tvärtom. Bara Kalles Kaviar.
    Mörkare helsvenska drar utomlands.
    Then Go och sluta gnäll! Då slipper vi se och höra på din Elliot Rodgers flipp... 
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 22:07:46 följande:
    Elliot Rodger var en traumatiserad snubbe i ett idiotiskt samhälle full av simps och kvinnor som tror sig vara tior, trots att de i själva verket är femmor. 
    Och där har du din framtid! Han med ett brunöga som du. 

Samtidigt har vi jhonny depp, ricky martin, jason mamoa..

Inga problem har dom med att dra en jävla massa kvinns.. 
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?