Omöjligt att hitta tjejer?
Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 18:10:38 följande:
Så hur gör man för att hitta tjejer nu?
Känns som att man måste se ut som unga Jonny Depp så att man inte anklagas för att vara ett creep.
Det är något konstigt det här med tjejer.. För när man söker efter det man kallar "kärlek" så syns de inte till... Men det finns mängder av dom den dagen man är i ett förhållande med någon redan, eller inte bryr sig den minsta jävla skit..
Alla gånger jag har fixat mig en flickvän har varit dom gånger man ignorerar allt dom håller på med, fokuserat på mig själv eller helt enkelt tigt..
Fokusera på att skaffa vänner i skolan göra det bästa av tiden medans du är ung och ha riktigt jävla kul så kommer du ha fri tillgång till kvinnor..
Samma sak om du är ute med dina vänner.. Dom killarna som inte får kvinnor på krogen är dom killarna som står överallt och spanar.. Men är du med ett gäng vänner och ni tittar på typ hockey och snackar skit.. Då kvinnorna och sätter sig där bredvid.. (förmodligen för att det känns tryggt... Dom killarna är inte liksom "hungrig.." eller ser dom som en matbit.)
Sen är det viktigt om du ska träffa brudar att du styr.. Det betyder att du lär dig välja tider och platser där ni träffas.. Det är även samma sätt du skaffar vänner..
"Ska iväg på bowling i helgen ska du med?"
Vissa har aldrig lärt sig att bjuda hem andra människor när dom började som unga.. Men det är "the #1 skill" du måste lära dig om du ska kunna välja mellan andra fritt...