• Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende)

Hatar tjejer mörka män?

Tjena!
    Visste inte riktigt vilken kategori som den här tråden utgör, men det har inte med saken att göra.

Grejen är den att jag är en 19-årig kille. Föräldrarna är födda och uppväxta i Sydamerika, men båda föräldrarnas släkt härstammar från Spanien.

Jag växte dock upp i Sverige. Trodde aldrig att det skulle bli så, men under hela min uppväxt blev jag söndermobbad för mitt utseende av både tjejer och killar, men framförallt av tjejer. Kunde hända att jag satt på random ställen och att en grupp av tre tjejer gick förbi mig, bara för att sedan göra kräkljud och säga "ewwwww". Har också fått höra av en tjej att jag ser ut som en albansk n*g*r.
    Hur ser jag då ut? 
    Jo, jag har mörka tjocka ögonbryn, en tydlig käklinje, synliga kindben och mörkbrunt lockigt hår. 
    Är det här ett utseende som tjejer hatar? Det känns nästan så. 

• Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?
  • Anonym (Nina)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-22 01:31:16 följande:
    Nej, men du gav exempel på vilka det är de gillar och det är bara kändisar.
    Hade du frågat en kille så hade han säkert nämnt en tjej i skolan eller liknande, men med tjejer så måste man ha samma status som 0,01 procent av befolkningen.

Tom Holland hade inte varit ett skit utan sin status. 1.7 m lång och mediokert ansikte.
    Hade jag frågat mina kvinnliga släktingar och vänner hade de i första hand svarat att deras pojkvänner eller någon kille på skolan/gymmet/jobbet var deras drömkille. Men hade jag skrivit i den här tråden "min kusin 'Ella' säger att 'Wilmer' i hennes klass är snyggast" hade ingen kunnat göra särskilt mycket av den informationen eftersom ingen vet vem jag pratar om.
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-22 10:11:12 följande:
    Hade jag frågat mina kvinnliga släktingar och vänner hade de i första hand svarat att deras pojkvänner eller någon kille på skolan/gymmet/jobbet var deras drömkille. Men hade jag skrivit i den här tråden "min kusin 'Ella' säger att 'Wilmer' i hennes klass är snyggast" hade ingen kunnat göra särskilt mycket av den informationen eftersom ingen vet vem jag pratar om.
    Sure, fattar.

Jag kommer nog att förbli singel, så som det ser ut.
    Vet inte hur det är tänkt att jag ska snacka med tjejer nu när det går 100 killar på en tjej.
  • Anonym (Klöä)

Nej det går inte 100 killar på en tjej! Dummaste jag hört.

Och nu kommer det fram att du egentligen lider av BDD, inbillad fulhet och inceltänk men du skyller på inbillad rasism?!

• Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-22 08:57:07 följande:
    Jag har fan ingen narcissistisk personlighetsstörning och det är inte så att de spanar in mig nu. Det var i gymnasiet jag fick höra grejer.

Jo, jag har visst höra att jag har BDD.
    Känner mig ful konstant och då är jag kille.
    Jag har aldrig heller vetat om de prankade mig eller inte. Så kan det ha varit.

Fattar inte varför du är så sur?
    Är det din Balkanman utan ögonbryn som står bredvid dig för att tänka ut idéer kring vad du borde skriva?
    Självklart är det ingen som tror att du har BDD. Det är ju vrickat. Du sitter ju här i inlägg efter inlägg och beskriver hur bra allt är med dig. Om käklinjen och de förbannade brynen. Och alla andra är fula albinos
    BDD???!!! LOL.
    Anonym (Klöä) skrev 2024-07-22 11:05:23 följande:

Nej det går inte 100 killar på en tjej! Dummaste jag hört.

Och nu kommer det fram att du egentligen lider av BDD, inbillad fulhet och inceltänk men du skyller på inbillad rasism?!

Hur är det då?
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-22 11:46:53 följande:
    Självklart är det ingen som tror att du har BDD. Det är ju vrickat. Du sitter ju här i inlägg efter inlägg och beskriver hur bra allt är med dig. Om käklinjen och de förbannade brynen. Och alla andra är fula albinos
    BDD???!!! LOL.
    Har aldrig skrivit att ALLA andra är det.
    Ja, BDD.
    Det där med käklinjen och brynen ä något som jag vet stämmer. 
    Du vet, det räcker med att jag känner att jag har en rejäl käke för att veta det.
    Min ansiktstruktur påminner en del om Richard Ramirez.
    Honom kanske också är ful i dina ögon.
    Jag vet själv inte vart jag ligger utseendemässigt.
    Känner mig ful oavsett hur mycket någon annan säger att jag inte är det.
    Har bara skrivit att jag borde vara attraktiv för mig och andra, men nej och det beror troligtvis på att jag saknar rätt feno.

Hur är det tänkt att man borde se ut för att ens få ett hej tillbaks när man säger hej till en tjej?
    Finns det något snygghetskrav för det?

• Anonym (Lyft)

Kvinnor gillar inte att okända män tar kontakt på stan. Visste du inte det?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?