Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 16:09:55 följande:
Ja, men personligheten blir bara relevant om man får chansen att prata med tjejer.
Blir det så att de vänder sig om så fort de ser en, så nope.
Skojar du?
En tydligt markerad käklinje, utpoppande kindben och mörka ögonbryn som nästan nuddar avlånga ögon är alla tecken på hög dimorfism d.v.s. ett ansikte med hög testosteron som kvinnor attraheras till automatiskt.
Med andra ord, motsatsen till alla k-pop snubbar som liknar tjejer.
Men vad sysslar du med? Pratar med totalt främmande kvinnor på stan, eller? Inte konstigt om de inte vill prata med dig. Eftersom det helt enkelt är weird att göra så.
Bara att du säger att tjejerna inte pratar med dig, visar ju tydligt att du försöker prata med helt främmande tjejer som inte har någon anledning att prata med dig. Man gör inte så! Det här har INGET med ditt utseende att göra, utan med ditt beteende. Okej, det kan hända om man går ut, på en klubb, pub eller annat ställe. Man kan prata med folk som man inte känner. Men även där har jag inte sett att tjejer inte skulle svara alls, om man gör på ett vettigt sätt. Jag har även som kvinna själv börjat prata med män, och folk säger alltid något. Kanske får man ett kort svar, som visar att den andra inte är intresserad. Det får man acceptera. Det första JAG skulle tänka då är INTE att det skulle bero på mitt utseende utan att han kanske är upptagen.
Och ja, jag har också råkat ut för galna killar som trott att det beror på deras utseende när jag sagt att jag är UPPTAGEN.
Ja, jag gillar snubbar som liknar tjejer. Jag har alltid gillat androgyna killar. Men eftersom utseendet inte är det viktigaste, så har jag ofta ändå blivit ihop med andra typer av män. Personligheten är viktigare.