• Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende)

Hatar tjejer mörka män?

Tjena!
    Visste inte riktigt vilken kategori som den här tråden utgör, men det har inte med saken att göra.

Grejen är den att jag är en 19-årig kille. Föräldrarna är födda och uppväxta i Sydamerika, men båda föräldrarnas släkt härstammar från Spanien.

Jag växte dock upp i Sverige. Trodde aldrig att det skulle bli så, men under hela min uppväxt blev jag söndermobbad för mitt utseende av både tjejer och killar, men framförallt av tjejer. Kunde hända att jag satt på random ställen och att en grupp av tre tjejer gick förbi mig, bara för att sedan göra kräkljud och säga "ewwwww". Har också fått höra av en tjej att jag ser ut som en albansk n*g*r.
    Hur ser jag då ut? 
    Jo, jag har mörka tjocka ögonbryn, en tydlig käklinje, synliga kindben och mörkbrunt lockigt hår. 
    Är det här ett utseende som tjejer hatar? Det känns nästan så. 

• Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?
  • Anonym (Nina)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-19 18:51:12 följande:
    Det andra du nämner. Mobbingen har gjort mig ganska bitter och fått mig att se tjejer som en stor homogen grupp av rasister, mobbare och ytliga varelser. 

Jag vill inte vara på det viset längre. Har jobbat på mig själv den senaste tiden för att få bort tankarna, men det går långsamt.
    Låt det ta tid. Fokusera på dig själv och strunta i tjejer ett tag, är mitt råd. Att det går långsamt är bättre än att inget alls händer. Och du är fortfarande ung, du har tid kvar att utvecklas och att träffa nya människor. Finns det någon hobby du har som du kan fokusera på, eller något annat område du kan jobba med? Något du skulle vilja lära dig som du aldrig testat förr?
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-19 19:05:09 följande:
    Låt det ta tid. Fokusera på dig själv och strunta i tjejer ett tag, är mitt råd. Att det går långsamt är bättre än att inget alls händer. Och du är fortfarande ung, du har tid kvar att utvecklas och att träffa nya människor. Finns det någon hobby du har som du kan fokusera på, eller något annat område du kan jobba med? Något du skulle vilja lära dig som du aldrig testat förr?
    Jag testade det faktiskt det här halvåret. Då var det mma som jag började med. Jättekul, men nu får det bli något annat. Tänker mig salsa eller bachata.
  • Anonym (Nina)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-19 19:18:44 följande:
    Jag testade det faktiskt det här halvåret. Då var det mma som jag började med. Jättekul, men nu får det bli något annat. Tänker mig salsa eller bachata.
    Jättebra 🤗 lycka till och hoppas att du trivs med dina nya intressen!
  • Anonym (Blond Puman)
    Jag tycker latinos är riktigt heta! Vet inte när du är född men då jag växte upp, under 80-90-talet och tidigt 2000-tal så var det faktiskt en del ogillande mot sydamerikaner, tyvärr. Men lite spännande tyckte ju många att de var också... lite exotiskt på den tiden typ.
    Sjukt egentligen... nu är jag 40 och sitter ofta och undrar varför jag aldrig tog chansen att vara med en latino.
    Anonym (Blond Puman) skrev 2024-07-19 20:45:40 följande:
    Jag tycker latinos är riktigt heta! Vet inte när du är född men då jag växte upp, under 80-90-talet och tidigt 2000-tal så var det faktiskt en del ogillande mot sydamerikaner, tyvärr. Men lite spännande tyckte ju många att de var också... lite exotiskt på den tiden typ.
    Sjukt egentligen... nu är jag 40 och sitter ofta och undrar varför jag aldrig tog chansen att vara med en latino.
    Jadu jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
    Vilka latinos är det du gillar? 
    De som har väldigt mycket native american, de som är halv eller de som jag som inte har så mycket?
    Det skiljer ju ganska mycket åt så att säga.
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-19 19:36:23 följande:
    Tack så jättemycket! 
    Härligt med positiva kommentarer 
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-19 21:45:01 följande:
    Jadu jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
    Vilka latinos är det du gillar? 
    De som har väldigt mycket native american, de som är halv eller de som jag som inte har så mycket?
    Det skiljer ju ganska mycket åt så att säga.
    Varför ogillas dem?
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-19 19:36:23 följande:
    Kram
  • Anonym (Nina)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-20 01:18:06 följande:
    Kram
    Kram Solig
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-20 11:53:40 följande:
    Kram Solig
    Tack.
    Lyckades återförena mig med en barndomsvän igår och han påstår att jag är killsnygg.

Ska försöka ta till mig det han sa.

Hade inte träffat honom på tre år. Länge sen jag hade så kul.
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?