• Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende)

Hatar tjejer mörka män?

Tjena!
    Visste inte riktigt vilken kategori som den här tråden utgör, men det har inte med saken att göra.

Grejen är den att jag är en 19-årig kille. Föräldrarna är födda och uppväxta i Sydamerika, men båda föräldrarnas släkt härstammar från Spanien.

Jag växte dock upp i Sverige. Trodde aldrig att det skulle bli så, men under hela min uppväxt blev jag söndermobbad för mitt utseende av både tjejer och killar, men framförallt av tjejer. Kunde hända att jag satt på random ställen och att en grupp av tre tjejer gick förbi mig, bara för att sedan göra kräkljud och säga "ewwwww". Har också fått höra av en tjej att jag ser ut som en albansk n*g*r.
    Hur ser jag då ut? 
    Jo, jag har mörka tjocka ögonbryn, en tydlig käklinje, synliga kindben och mörkbrunt lockigt hår. 
    Är det här ett utseende som tjejer hatar? Det känns nästan så. 

• Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?
  • Anonym (Blonide)

Såna utseenden jag älskar ❤️

Anonym (Blonide) skrev 2024-07-17 15:40:58 följande:

Såna utseenden jag älskar ❤️

Gör du verkligen det?
  • Anonym (Blonide)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 15:56:21 följande:
    Gör du verkligen det?
    Ja de snyggaste killarna är mörka 
    Anonym (Blonide) skrev 2024-07-17 16:08:37 följande:
    Ja de snyggaste killarna är mörka 
    Gör det något att jag har bruna ögon?
  • Anonym (Blonide)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 16:16:53 följande:
    Gör det något att jag har bruna ögon?
    Ännu bättre
  • Anonym (Lyft)

Hatar är ju ett otroligt starkt och hemskt ord. Men folk attraheras av olika utseenden. Det enda jag tänkte på om din beskrivning är stora, tjocka ögonbryn. Det tror jag kan vara något som många inte finner så attraktivt. Men det går ju att åtgärda. Finns salonger som fixar och bryn och hår. Kanske kan ge dig ett lyft?

Anonym (Blonide) skrev 2024-07-17 16:25:41 följande:
    Ännu bättre
    Är du tjej? Hur gammal är du?
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-17 16:40:22 följande:

Hatar är ju ett otroligt starkt och hemskt ord. Men folk attraheras av olika utseenden. Det enda jag tänkte på om din beskrivning är stora, tjocka ögonbryn. Det tror jag kan vara något som många inte finner så attraktivt. Men det går ju att åtgärda. Finns salonger som fixar och bryn och hår. Kanske kan ge dig ett lyft?

Vad för slags ögonbryn tänker du på? 
    Jag menar bara att jag har sånna ögonbryn som många modeller brukar ha d.v.s. tjocka, mörka och raka. Många har sagt att jag har en väldigt allvarlig blick.
    Har hellre dessa än gula och tunna, men jag vet inte längre.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 16:44:04 följande:
    Vad för slags ögonbryn tänker du på? 
    Jag menar bara att jag har sånna ögonbryn som många modeller brukar ha d.v.s. tjocka, mörka och raka. Många har sagt att jag har en väldigt allvarlig blick.
    Har hellre dessa än gula och tunna, men jag vet inte längre.
    Jag menade tjocka ögonbryn. Inte sagt att du ska ha gula (blonda kanske du menar) och tunna. Det har väl typ ingen. Var bara ett förslag.
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-17 16:49:41 följande:
    Jag menade tjocka ögonbryn. Inte sagt att du ska ha gula (blonda kanske du menar) och tunna. Det har väl typ ingen. Var bara ett förslag.
    Hur borde en killes ögonbryn se ut?

Måste de vara tunna?

Jag har alltid trott att det ska vara tvärtom, men jag kan ha fel.
    Varför skulle mörka och markerade ögonbryn se dåligt ut på killar?

Gula = blonda

Många har sånna ögonbryn.
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?