Inlägg från: Anonym (Lyft) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lyft)

Hatar tjejer mörka män?

Hatar är ju ett otroligt starkt och hemskt ord. Men folk attraheras av olika utseenden. Det enda jag tänkte på om din beskrivning är stora, tjocka ögonbryn. Det tror jag kan vara något som många inte finner så attraktivt. Men det går ju att åtgärda. Finns salonger som fixar och bryn och hår. Kanske kan ge dig ett lyft?

• Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 16:44:04 följande:
    Vad för slags ögonbryn tänker du på? 
    Jag menar bara att jag har sånna ögonbryn som många modeller brukar ha d.v.s. tjocka, mörka och raka. Många har sagt att jag har en väldigt allvarlig blick.
    Har hellre dessa än gula och tunna, men jag vet inte längre.
    Jag menade tjocka ögonbryn. Inte sagt att du ska ha gula (blonda kanske du menar) och tunna. Det har väl typ ingen. Var bara ett förslag.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 16:53:41 följande:
    Hur borde en killes ögonbryn se ut?

Måste de vara tunna?

Jag har alltid trott att det ska vara tvärtom, men jag kan ha fel.
    Varför skulle mörka och markerade ögonbryn se dåligt ut på killar?

Gula = blonda

Många har sånna ögonbryn.
    Mörka är okej. Men stora är kanske inte det mest attraktiva. Men som sagt, om du är nöjd, så är det ju toppen.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 17:02:52 följande:
    Mina påminner om Ian Sommerhalders ögonbryn. Vet inte det är för mycket. 
    Vad menar du med lyft? Rakar de bort halva ögonbrynen eller hur går det till?
    Ett lyft för ditt självförtroende och humör alltså. Inte att du ska lyfta ögonbrynen. Menade fixa dem (vaxa eller plocka)
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 17:25:07 följande:
    Jag är fortfarande tonåring. 
    Sist jag hörde något om mitt utseende var för två månader sedan av en kille som bor i min korridor. Mannen började skrika och förolämpa mig framför en massa personer. Sa bland annat att jag är självisk och ser ut som skit.
    Tror inte att det är ditt utseende, ärligt talat. Folk börjar inte skrika åt någon för att hen är ful.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 17:38:55 följande:
    Vad kan det ha varit då?
    Jag frågade bara om han hade en servett LOL
    Det är väl ditt beteende sedan tidigare, I guess.
    Du svarar ju till exempel inte jättetrevligt i tråden direkt.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-17 17:49:00 följande:
    Huh?
    Hur har jag varit otrevlig?
    Lite dryg, skulle jag nog säga.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-19 15:04:16 följande:
    Eller så kan jag bara flytta till ett land där mitt utseende inte hatas av tjejer, som sedan påstår att det är personligheten som räknas.
    Fast du tar ju personligheten med dig.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-19 16:33:26 följande:
    Och?
    Jag vet själv att jag är trevlig. 
    Inte mitt fel att jag föddes i ett land där tjejer har en tendens av att vara rassar. 
    Jag vet att alla har preferenser, men efter att ha fått höra att jag är en n*g*r och liknande hela mitt liv, så vet jag att det är mer än så.
    Då är jag inte ens svart. Inte ens en gnutta. Inte för att det är fel, men du fattar poängen.
    Nej, du är inte ett dugg trevlig.
    Sättet du skriver och hur du uttrycker dig säger mycket.
    Att du lägger till okända tjejer på Snap och ber dem bedöma ditt utseende säger också mycket.
    Att folk blockerar och skriker åt dig säger ännu mer.
    Du kommer att bli lika impopulär oavsett var du flyttar.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-20 23:03:58 följande:
    Inte?
    Jag har sett tjejer stirra på mig och börja viska efter att de har sett mig. Är det tecken på att jag ser bättre ut än vad jag tror?

På tal om utseendet. Jag ser ungefär ut som en blandning mellan Jon Kortajarena och Cameron Alborzian, men med lockigt hår och lite kortare ansikte. Är det ett utseende som kan attrahera tjejer?
    ALDRIG varit med om att viskande är något positivt. Absolut inte.

Cameron ser ut som en neandertalare med sina ögonbryn och sura uppsyn.
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?