Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-24 17:26:20 följande:
Ja, men hur träffar man ens tjejer?
Speciellt jag som bara träffar killar vart jag än går p.g.a. mina intressen.
Hur är det tänkt att jag ska göra?
Jag vet att befolkningen inte består av 99% män och 1% kvinnor, men däremot så väljer just 99% kvinnor de top 1% av männen.
Jag har tidigare nämnt att jag ser bra ut enligt grabbar iallafall.
Jag ser ut som en blandning mellan Jon Kortajarena och Cameron Alborzian. Jag tror att jag nämnde det tidigare, men någon där nämnde också att den ena av dem ser ut som en apa.
Skulle inte förvåna mig om det är så att kvinnor oavsett etnicitet bara attraheras till väldigt ljusa snubbar som Lucky Blue Smith.
Känns verkligen kört.
Visst nämnde du dans tidigare i tråden? Det känns ju som ett bra sätt att träffa tjejer, och då tänker jag i första hand att bara umgås som vänner och få en ny synvinkel. Det här med förhållanden kan vara krångligt för vem som helst (senast igår satt jag i ett långt samtal med en killkompis som ville göra slut med sin flickvän sedan ett år tillbaka). Jag träffade min kille av en ren slump och blev först nära vän med honom innan jag insåg att jag hade starkare känslor än så för honom. Jag hade liksom helt och hållet prioriterat bort att träffa kärleken eftersom jag hade fullt upp med träning och studier vid den tidpunkten.
Att likna någon vid en apa var omoget av den personen, tycker jag.
Men om du ser dig omkring så upptäcker du nog att det finns massor av mörka killar som har flickvän, och även mörka killar som är singlar men har tjejer som är intresserade av dem.
Majoriteten av jordens befolkning är mörkhårig och brunögd och det är inte på något sätt oattraktiva drag, tvärtom