• Anonym (N.)

Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett par år nu. Vårt sexliv är bra. Jag har inga klagomål. Tror inte han har det heller. Vi sover tillsammans flera gånger i veckan. Jag vägrar honom nästan aldrig när han initierar eftersom jag har ganska hög sexlust. 

Jag säger ibland nej eftersom jag har sömnlöshet och tar medicin ibland. Medicinerna slår ut mig så hårt att du förmodligen skulle kunna operera mig och jag skulle inte vakna. På grund av detta, om jag har tagit mina mediciner, kommer jag inte att ligga med honom på grund av den reaktion jag har. Jag skulle inte vilja somna under akten. 

Nåväl för ett par dagar sedan mådde jag illa och nekade honom. Jag somnade och allt var bra tills jag väcktes ungefär en timme senare med min pojkvän inuti mig. Jag fick panik först eftersom jag inte insåg att det var han och jag kände mig lite instängd. När jag frågade vad han gjorde var hans svar att han trodde att jag hade tagit mina mediciner. När jag frågade igen erkände han att han har gjort det tidigare och tyckte inte att det var en stor grej eftersom vi har väckt varandra med oralsex tidigare (jag ska tillägga att vi har ganska mycket pågående samtycke till att någon av oss kan väcka den andra med oralsex på morgnarna). Jag sa uttryckligen nej till honom innan jag somnade. Jag blev chockad och är fortfarande i chocktillstånd. 

Han tycker fortfarande inte att det är en stor grej för jag var inte vaken för det. Han tycker att jag överreagerar. Men för mig, om han tyckte att det var okej så skulle han direkt ha sagt till mig att han hade gjort det första gången han gjorde det. Det faktum att han har gjort det flera gånger stämmer helt enkelt inte med mig. Och det faktum att han i stort sett väntade tills jag drogade mig själv för att göra det också. Det får mig att känna mig lite rädd och äcklad. Jag kan inte beskriva det. Jag vet inte vad jag ska säga till honom. Några råd?
  • Svar på tråden Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller
  • Studentpappa
    Anonym (Sara) skrev 2024-06-12 10:28:55 följande:

Usch tycker verkligen du ska göra slut.. Jag har blivit våldtagen när jag sov (var väldigt ung och hade druckit mycket) , vaknade när han höll på.. hemskt. Det var inte min kille men att ni är tillsammans gör det egentligen inte mer ok när du har sagt nej. 

Träffade en kille för längesen också som frågade om jag kunde låtsas sova när vi hade sex.. Din kille kanske till och med tänder på att du gör det och inte är med på det. Tycker absolut inte du ska fortsätta vara tillsammans med honom och du skulle till och med kunna polisanmäla om du vill och känner att du orkar. 

Klart som fan han tänder på det, finns ju ingen normal människa som ligger med någon som sover.

Att han inte tycker det är någon stor grej visar ju bara på hur störd han faktiskt är. Det är ju egentligen ingen skillnad mot att droga någon för att sedan våldta personen när den däckat. TS bör ju inse det så går det nog upp ett ljus.
    Ride it like you stole it
  • EpicF
    Cathariiina skrev 2024-06-12 12:20:45 följande:

Fruktansvärt respektlöst. Han använder din kropp som en "uppblåsbara Barbara". Jag skulle göra slut direkt i ditt läge.

Om du ska polisanmäla är en annan sak. Det han har gjort räknas som våldtäkt, och du skulle troligen kunna få honom fälld. Men det blir en obehaglig process för dig också, där du måste berätta allting inför en domstol, FUP.en blir offentlig handling tillsammans med dina personuppgifter och kommer att dissekeras på Flashback, o.s.v.. Jag skulle inte göra det men det är upp till dig.

Varför skulle det diskuteras på flashbacks? 

I många sexualmål kan sekretessen vara även efter att åtal har väckts och då är inte FUP eller domen offentlig. 
  • Cathariiina
    EpicF skrev 2024-06-12 12:29:36 följande:
    Varför skulle det diskuteras på flashbacks? 

I många sexualmål kan sekretessen vara även efter att åtal har väckts och då är inte FUP eller domen offentlig. 
    För att detta skulle bli just ett sådant smaskigt kriminalfall som de älskar att diskutera på Flashback.

Så gör domstolarna nästan bara när det gäller minderåriga brottsoffer (och förövare), och TS är troligen vuxen. Det är även så, att våldtäkt är ett brott som faller under allmänt åtal. Det gör att man inte själv kan dra tillbaka sin anmälan, när man upptäcker att det inte går som man vill. Utan man måste medverka - och sedan blir domen och FUP troligen offentliga.
  • EpicF
    Cathariiina skrev 2024-06-12 12:34:01 följande:
    För att detta skulle bli just ett sådant smaskigt kriminalfall som de älskar att diskutera på Flashback.

Så gör domstolarna nästan bara när det gäller minderåriga brottsoffer (och förövare), och TS är troligen vuxen. Det är även så, att våldtäkt är ett brott som faller under allmänt åtal. Det gör att man inte själv kan dra tillbaka sin anmälan, när man upptäcker att det inte går som man vill. Utan man måste medverka - och sedan blir domen och FUP troligen offentliga.
    Nei, det kan även bli så när målsägande lämnarut intima detaljer. 

Vet många våldtäktsdomar som inte är offentliga och inte heller FUP är offentlig. 

Prövade att ta ut min egen här för några år sedan men den var inte offentlig så det gick inte, tack och lov. Hade velat att den diskuterades på Flashback. Jag har mina papper från dommen, men jagvar nyfiken på om den var offentlig eller inte. Btw, jag var inte minderårig. 

Ja, våldtäkt faller under allmänt åtal. Men det ikkebär faktiskt inte att man måste medverka. Man kan sitta helt tyst under rättegången. Och jo, man kan ta tillbaka sin anmälan men till ingen nytta.
  • Anonym (Ui)

Solklar våldtäkt. Diskutera detta med honom via sms så du får det dokumenterat. 

Och fråga honom om han varit okej med att någon gjorde såhär mot hans syster eller mamma. Jävla gris. 

• Anonym (Ui)

Jag läste på Mansbebisar om en kvinna som råkat ut för exakt samma sak. En natt hade han våldtagit henne analt. Han tyckte det var asbra med sömntabletter, "det hade ju aldrig funkat annars". 

• Anonym (Sara)
    Cathariiina skrev 2024-06-12 12:34:01 följande:

Jag tror inte det har så högt nyhetsvärde att det skulle diskuteras på Flashback om inte TS pojkvän är känd. 

Tror du att varenda våldstäktsdom diskuteras på Flashback? På riktigt? Mitt äldsta barns pappa blev dömd för att ha misshandlat mig (längesen men definitivt när Flashback fanns), jag har dessutom en familjemedlem som är känd men det diskuterades inte på Flashback. Har vänner som har anmält våldtäkter som inte har diskuterats heller.

Ja i princip alla mord diskuteras nog men våldtäkt och misshandel till exempel är mer om det antingen handlar om en känd person eller om det är något speciellt med det som gör att det har högre nyhetsvärde. 

Och som nån annan skrev så kan det bli så att FUP inte är offentlig. Så TS ska verkligen inte låta bli att anmäla på grund av det. 

• Anonym (Let's test)

Jag tycker att du ska låta honom vakna upp med en rejäl klick glidmedel mellan skinkorna och en stor kladdig morot bredvid sig i sängen.

Glöm inte att filma hans reaktion. Blir han arg istället för att skratta (för det är ju bara ett jättekul skämt, eller hur?) så är det bara att dumpa.

• molly50

Det är en solklar våldtäkt.
    Och du borde dumpa och anmäla honom..

• Anonym (Hallå!)

Det han gör mot dig är inte bara sjukt det är farligt! Det är en våldtäkt, ja, och jag kan ha fått skador av detta! Du är inte vaken och inte kåt! 

Svar på tråden Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller