• Anonym (Nyfiken)

Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män angående att slicka
  • Core

Sen kan man prova att vända på resonemanget. De allra flesta säger sig inte kyssa sin man om han skaffar skägg. Vart är skillnaden, förutom att en fitta är ett könsorgan med allt vad det innebär.

• Anonym (69"-man)
    Freddan 76 skrev 2024-05-18 09:58:38 följande:

Nej, tyvärr det är ofräscht samlas massa kiss och lukt blä.

Ja när jag tänker efter så är det bara några enstaka gånger jag gjort en u-sväng när jag kommit ner. Det har alltid varit en buske som luktar piss som har varit anledningen. Det har aldrig hänt där det varit kalhygge, även om det är samma person.
    Det är säkert så att det på det hela taget är mer hygieniskt rent biologiskt med buske. Men situationen ovan får väl betraktas som undantaget som bekräftar regeln. 
  • Anonym (Ja. (men))

Ja, om jag får önska så hellre en rakad än en hårig men jag är jäkligt tacksam att jag ens tillåts i området och själaglad oavsett.  

• Tecum
    Core skrev 2024-05-19 13:14:27 följande:

När du tolkar resultatet får du räkna in att majoriteten män här inne är antingen incels, kota torrlagda gifta äldre män, eller patrask som raggar här inne och skulle stoppa pitten i vad som helst om denne får hugg.

Ställ frågan nånstans med större andel normala män så kommer det se annorlunda ut.

Du menar att "normala män" kräver rakade fittor och vägrar oralt annars? Och att bara  "patrask" struntar i hår?

Där vill jag påstå att du har fel! Möjligen får du en majoritet för rakat som krav bland yngre killar i storstad som har många tjejer att välja på. Inte bland riktiga män, de bangar inte för lite hår.
  • Anonym (Hh)
    Tecum skrev 2024-05-19 17:19:45 följande:
    Du menar att "normala män" kräver rakade fittor och vägrar oralt annars? Och att bara  "patrask" struntar i hår?

Där vill jag påstå att du har fel! Möjligen får du en majoritet för rakat som krav bland yngre killar i storstad som har många tjejer att välja på. Inte bland riktiga män, de bangar inte för lite hår.
    Jag bor i storstad och en endaste har uttryckt att han ville jag skulle raka mig för att han skulle slicka. Nu brukar jag ansa men är inte helt slät (vilket han ville). Men han var väldigt ung och jag misstänker i efterhand att jag var hans första. Slickade gjorde han inte heller ändå 🤷🏼?♀️
    De allra flesta brukar säga jag gillar frisyren där nere. 
  • Core
    Tecum skrev 2024-05-19 17:19:45 följande:

När man säger riktiga män associerar man oftast 45+ med ölmage, överdriven solbränna, höga vikar och en för liten pikétröja 😂 Alltså inte attraktiva för gemene kvinna.

Utan att gå in på detaljnivå handlar inte att ge att man trycker in en tunga i en kroppsöppning. Tror man det funkar det säkert med massa hår.
  • Anonym (Man 9)

De e väl inte gött å slika hår å ha de i munen å ansiktet när de e våt å allt ne då får de va !

• Tecum
    Core skrev 2024-05-19 17:50:10 följande:
    När man säger riktiga män associerar man oftast 45+ med ölmage, överdriven solbränna, höga vikar och en för liten pikétröja 😂 Alltså inte attraktiva för gemene kvinna.

Utan att gå in på detaljnivå handlar inte att ge att man trycker in en tunga i en kroppsöppning. Tror man det funkar det säkert med massa hår.
    Det är din association...

Det funkar utmärkt att ge njutning även om hon har hår. Och det utan att trycka in tungan...
  • Core
    Tecum skrev 2024-05-19 18:18:59 följande:
    Det är din association...

Det funkar utmärkt att ge njutning även om hon har hår. Och det utan att trycka in tungan...
    Jag tror att det egentligen är ett ickeproblem. Jag tror att kvinnor som promt ska vara håriga ändå bara attraherar män som inte har så höga krav.
  • Tecum
    Core skrev 2024-05-19 18:27:57 följande:
    Jag tror att det egentligen är ett ickeproblem. Jag tror att kvinnor som promt ska vara håriga ändå bara attraherar män som inte har så höga krav.
    Tja, den frågan kan bara kvinnor svara på...
Svar på tråden Fråga till män angående att slicka