• Tecum

Fråga till män angående att slicka

Det är kvinnans val om hon vill raka eller inte. Att vägra oralsex för lite hår är snudd på utpressning.

• Tecum
    Core skrev 2024-05-19 13:14:27 följande:

När du tolkar resultatet får du räkna in att majoriteten män här inne är antingen incels, kota torrlagda gifta äldre män, eller patrask som raggar här inne och skulle stoppa pitten i vad som helst om denne får hugg.

Ställ frågan nånstans med större andel normala män så kommer det se annorlunda ut.

Du menar att "normala män" kräver rakade fittor och vägrar oralt annars? Och att bara  "patrask" struntar i hår?

Där vill jag påstå att du har fel! Möjligen får du en majoritet för rakat som krav bland yngre killar i storstad som har många tjejer att välja på. Inte bland riktiga män, de bangar inte för lite hår.
  • Tecum
    Core skrev 2024-05-19 17:50:10 följande:
    När man säger riktiga män associerar man oftast 45+ med ölmage, överdriven solbränna, höga vikar och en för liten pikétröja 😂 Alltså inte attraktiva för gemene kvinna.

Utan att gå in på detaljnivå handlar inte att ge att man trycker in en tunga i en kroppsöppning. Tror man det funkar det säkert med massa hår.
    Det är din association...

Det funkar utmärkt att ge njutning även om hon har hår. Och det utan att trycka in tungan...
  • Tecum
    Core skrev 2024-05-19 18:27:57 följande:
    Jag tror att det egentligen är ett ickeproblem. Jag tror att kvinnor som promt ska vara håriga ändå bara attraherar män som inte har så höga krav.
    Tja, den frågan kan bara kvinnor svara på...
  • Tecum
    Core skrev 2024-05-19 19:23:53 följande:
    Fast nej, det handlar om vilka kvinnor män attraheras av, så det skulle jag inte säga 
    Vad män attraheras av har mindre betydelse, det är kvinnor som säger ja eller nej.
  • Tecum
    Core skrev 2024-05-19 20:20:18 följande:
    HAHA! Då har vi iallafall olika erfarenheter, jag har alltid varit den som avfärdat, det står under min värdighet att tigga som en hund. Återigen bildar du dig en uppfattning av en annan typ av män, bland annat många som sitter här inne och gråter. Men det representerar inte verkligheten särskilt bra.
    Haha, för att du ska kunna avfärda måste hon ju sagt ja från början! Att avfärda någon som är ointresserad är ingen större prestation, för att uttrycka det milt...
Svar på tråden Fråga till män angående att slicka