• Anonym (Nyfiken)

Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män angående att slicka
  • Anonym (Slickdraken)

Jag har bara gjort det på en kvinna och hon var inte rakad. Gjorde inte mig nåt. Hade hon varit rakad så hade jag inte haft problem med det heller.

• Anonym (Man)

Ja självklart. Det har jag gjort många gånger.

• EnAnonumius
    Freddan 76 skrev 2024-05-18 09:58:38 följande:

Nej, tyvärr det är ofräscht samlas massa kiss och lukt blä.

Inget min man klagade på..
    Men så tvättade ju jag musen innan han skulle dit och slicka. Mitt krav på mig själv och inte hans krav faktiskt.

Jag hoppas att du förstår en kvinna på sakk sätt om hon inte vill suga din kuk, för även om du "skakar snorre efter du har pissat så kan det ändå samlas kiss på ollonet och sedan för att inte tala om gammal smegma. Lika ofräscht det också.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tecum

Det är kvinnans val om hon vill raka eller inte. Att vägra oralsex för lite hår är snudd på utpressning.

• Anonym (Ja men)

Ja men det är mycket trevligare med rakade läppar. jag skulle säga att det går från att göra en tjänst till att bli njutningsfullt för mig. 

• Anonym (Man)

Vad är det för bebisar till män som inte klarar slicka en kvinna med buske?

• Anonym (Men?)

Hur kan det vara så känsligt med hår? Är ju naturligt att vara hårig på "organen"
    Ska man vägra vissa former av sex bara för hår?
    Nu har jag inte träffat på någon med jättebuske ut på lår och upp mot magen men aldrig vägrat en hårig fitta.

Svar på tråden Fråga till män angående att slicka