• Anonym (Nyfiken)

Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män angående att slicka
  • Anonym (J)

Jag skulle inte slicka en hårig fitta. 

• Anonym (Mannenmyten)

går det ens.. nej jag älskar att slickavmwn inga buskage tack. Tror det finns särskilt parafilier gällande detta dock 

• Anonym (Mannenmyten)
    Anonym (J) skrev 2024-09-16 07:20:28 följande:

Jag skulle inte slicka en hårig fitta. 

Enig 
  • Anonym (77)

Absolut. Föredrar dock om hon ansar håret. Renrakat slipper jag gärna, särskilt stubben är otrevlig.

• Anonym (R)

Förstår inte riktigt svar av typen att man föredrar om det är ansat. Hur mycket könshår man har är ju väldigt olika. Jag har inte särskilt mycket och definitivt ingen ?buske?, så har aldrig känt behovet att ansa eller raka mig.

• Kunniglingvist

Länge sedan jag var med någon som ville få oralt men.. Ingen större fan av totalt buskage om man ska ge länge, men normalhårig är fine. Rakad är fine. 3 milimeterstubb är värst. Mvh cunnilinguiskonnäsör 🤣

• Anders 386

Jag förstår inte problemet....
    Kanske jag skulle föredra att slicka en rakad, men hur kan man vara funtad som säger nej bara för att fittan är naturligt hårig? Det har ju liksom funkat i många miljoner år att fittan varit orakad - varför skulle det plötsligt inte funka för dagens män? Känns som att det är männen det är nåt fel på....Obestämd För dåligt med könshormoner??

• Tom Araya
    Anders 386 skrev 2024-09-16 09:57:28 följande:

Jag förstår inte problemet....
    Kanske jag skulle föredra att slicka en rakad, men hur kan man vara funtad som säger nej bara för att fittan är naturligt hårig? Det har ju liksom funkat i många miljoner år att fittan varit orakad - varför skulle det plötsligt inte funka för dagens män? Känns som att det är männen det är nåt fel på....Obestämd För dåligt med könshormoner??

Några miljoner år tillbaka bodde vi i grottor... funkade då...
    Idag skulle du bli ganska less på det, för att inte tala om hur svårt det blir att ragga hem en tjej till de boendeförhållandena.
  • Anonym (tungan)

Hår på venusberget är helt ok. Men runt läpparna och ljumskarna i övrigt vill jag ha det renrakat.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Buske)

Min kille slickar mig fast jag är orakad 

• Anonym (Jinhou)
    Anonym (Buske) skrev 2024-09-28 12:43:10 följande:

Min kille slickar mig fast jag är orakad 

Gjorde tummen upp på ditt inlägg - klart som fasen att det är okej! Härligt att du har en kille som älskar att slicka dig - va rädd om honom och njut av varje sekund.🤗
  • Anonym (Minns det som igår)

Min största kärlek någonsin hade en stor härlig buske. Slickade henne och fick ett hårstrå som fastnade i i sidan av halsen i flera veckor. Visst den irriterade min hals, men jag kände lycka över det varje gång. Vad förälskad jag var i henne. Saknar henne än. 

• Anonym (Stefan)
    Anonym (Minns det som igår) skrev 2024-09-28 23:08:02 följande:

Min största kärlek någonsin hade en stor härlig buske. Slickade henne och fick ett hårstrå som fastnade i i sidan av halsen i flera veckor. Visst den irriterade min hals, men jag kände lycka över det varje gång. Vad förälskad jag var i henne. Saknar henne än. 

Ett tips, hårt bröd är bra när man får hår i i halsen.
Svar på tråden Fråga till män angående att slicka