• Anonym (Nyfiken)

Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män angående att slicka
  • Anonym (Gr)
    Anonym (Men?) skrev 2024-05-23 09:40:35 följande:
    Hur många fler korkade jämförelser kan du hitta på?
    Det är precis samma sak, så det är inte korkat!
  • Anonym (Sex är livet)

Jag slickar alla typer av fitta. Om tillåtelse från fittans ägare medges.

Gör man bara som fittan säger kan man uppnå ljuvliga stunder tillsammans. Håriga eller rakade har absolut ingen betydelse. 

• Trenter

Ja, inget är mer upphetsande än en hårig fitta. Med undantag av en hårig fitta fylld av sperma.

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Men?) skrev 2024-05-20 22:02:46 följande:
    ......och där sumpade du chanserna på majoriteten av kvinnorna ....
    Va?! Hur kan du tro det? Är du en tjej som inte vågar låta killen gå ner pga alla tråkiga skämt om att fitta luktar fisk och liknande? Gråter

Jag älskar när killen på alla sätt visar att han gillar min saft. Ibland är jag modig och låter honom slicka av mina fingrar som jag har haft i mig själv. Om han då visar att han vill ha mer, känner jag mig trygg och grenslar gärna hans ansikte. När jag skriver mitt namn i hans panna är han en keeper. 

Och nej, jag är inte helrakad. Vill inte se ut som ett barn.
  • Anonym (.)

En mogen och erfaren man har inga problem att ge oralsex åt kvinnor med naturligt könshår.

• Anonym (Man 9)

De blir ju rätt stor skillnad på att slicka e len fiffi ån en hårig hur man går till väga,  hårig blir ju mer rätt på å i mellan inte så kul alls,  å lite ofräscht tycker ja !

• Freddie K

Jag slickar gärna en renrakad fitta. Tycker det är härligare då.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • baam77

jag avstår från att slicka om det går. jag mer för kyssar smek och fingrar. men det är ju klart vill hon och det viktigt för henne så gör jag det utan att ogilla det. är man ihop så gäller det att ge och ta

• Anonym (Man och make)

Min livskamrat sedan 30 år tillbaka hade som princip de ungefär första 28 åren att hon inte skulle raka sig intimt. Möjligen trimma bikini linjen nån gång inför sommaren men absolut inte något annat.

Jag accepterade så klart situationen även om jag hoppades att nån gång , om så ändå bara en gång, skulle välja att göra som jag ville, att vara helt slät alternativt vältrimmad.
    Hon klargjorde tydligt att det var inte aktuellt. Så det vara bara att gilla läget. 

De sista ungefär två åren tillbaka, efter att hon fått ett nytt sexuellt uppvaknande kan man kanske beskriva det som, är hon numera alltid slätrakad. Till min förvåning och samtidigt till min stora glädje.

Jag har enda sen vi första gången träffades och fortsatt genom livet gett henne oralsex i princip varje gång vi har sex. 
    Jag törs därför påstå att jag har väl underbyggd historik om detta. 

Och vad är då min slutsats, utifrån så klart då min subjektiva vinkel:
    Jag tycker att det är helt okej att ge oralsex på ett hårigt kön.
    Men också att det är väldigt mycket trevligare och mer intimt samt visuellt smickrande med ett rakat kön.
    Det är nog framförallt att jag vet att hon gör det för att  jag vill att hon ska göra det och uppskattar den gesten att hon gör något för migjt, som tänder mig så mycket.
    Dessutom verkar hon tycka mer om det också.

Jag hoppas som ni förstår att nuvarande läge kommer att bestå och att hon fortsätter raka sig intimt!

Svar på tråden Fråga till män angående att slicka