• Anonym (Nyfiken)

Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män angående att slicka
  • Anonym (Ms)

Visst hygien är ju viktigt men rakad eller orakad spelar som helst ingen roll puss på ljumsken

• Anonym (Trött)

1. Men, helst rakat.
    2.Är bottentrött på tjatet om att det "är naturligt" med hår på musen. Med samma logik ska alla män ha skägg, för det "är naturligt" med skägg på män!

• Anonym (Ms)

Men är väl naturligt med hår mellan benen hos en kvinna/ tjej också,, mig spelar det ingen roll bara hygienen är bra så slickar jag hur mycket som helt,,,speciellt när hon sitter på ansiktet å få bli slickad älskar när de får hårda orgasmer älskar å få det i munnen,, samtidigt när som hjälper till sig av nån leksak som dom kör mot klittan så att dom kommer extra mycket såå gott

• Anonym (Men?)
    Anonym (Ms) skrev 2024-05-20 21:55:24 följande:

Men är väl naturligt med hår mellan benen hos en kvinna/ tjej också,, mig spelar det ingen roll bara hygienen är bra så slickar jag hur mycket som helt,,,speciellt när hon sitter på ansiktet å få bli slickad älskar när de får hårda orgasmer älskar å få det i munnen,, samtidigt när som hjälper till sig av nån leksak som dom kör mot klittan så att dom kommer extra mycket såå gott

......och där sumpade du chanserna på majoriteten av kvinnorna ....
  • Anonym (Ms)

Vadå sa bara vad jag tyckte om,,

• Anonym (Men?)
    Anonym (Ms) skrev 2024-05-20 22:08:00 följande:

Vadå sa bara vad jag tyckte om,,

Kanske det som var problemet? 
    Vi får väl se vad damerna svarar........
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Men?) skrev 2024-05-20 22:02:46 följande:
    ......och där sumpade du chanserna på majoriteten av kvinnorna ....
    Va? Det lät ju svinskönt. Varför skulle han sumpa med kvinnorna för det?
  • Anonym (Nej)

Jag svarar nej, för min fru vill inte ha oralsex och själv tycker jag inte heller att det är nödvändigt.

Däremot hade svaret varit ja, om frun hade velat det.

• Tom Araya
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-05-18 09:01:12 följande:
    Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Nja.... det beror på.

Stor buske som täcker hela området, då tycker jag inte det är så attraktivt.
    Ansat eller naturligt begränsad behåring, helst med kalt venusberg, då är jag intresserad.
Svar på tråden Fråga till män angående att slicka