• Anonym (Nyfiken)

Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män angående att slicka
  • Core
    Tecum skrev 2024-05-19 18:45:08 följande:
    Tja, den frågan kan bara kvinnor svara på...
    Fast nej, det handlar om vilka kvinnor män attraheras av, så det skulle jag inte säga 
  • Tecum
    Core skrev 2024-05-19 19:23:53 följande:
    Fast nej, det handlar om vilka kvinnor män attraheras av, så det skulle jag inte säga 
    Vad män attraheras av har mindre betydelse, det är kvinnor som säger ja eller nej.
  • Core
    Tecum skrev 2024-05-19 19:35:01 följande:
    Vad män attraheras av har mindre betydelse, det är kvinnor som säger ja eller nej.
    HAHA! Då har vi iallafall olika erfarenheter, jag har alltid varit den som avfärdat, det står under min värdighet att tigga som en hund. Återigen bildar du dig en uppfattning av en annan typ av män, bland annat många som sitter här inne och gråter. Men det representerar inte verkligheten särskilt bra.
  • Anonym (Hårig)

Förr raka jag mig alltid men är sen ett år tillsammans med en man som tycker det är avtändande. Han gillar bäst en riktig buske. Känns främmande men jag vill ju hellre ha en man som tänder på mig en renrakad fitta

• krille62

Visst kan jag slicka en hårig fitta men det är så mycket trevligare att slicka en rakad fitta .

• Anonym (Lustfyllt par)

Det är ju trevligare att slicka en rakad, mest pga att håret kittlar i näsan. Det kan ju samlas kisslukt där också men det är snabbt åtgärdat med intimservett. Hår mellan benen är ingen deal breaker för mig oavsett hur sexet bedrivs.

• OlleSQ

Nu är det ju inga hårsäckar vara sig på klittan, de inre blygdläpparna eller i öppningen. Så bitarna man faktiskt leker med tunga på är ju hårfria. De yttre blygdläpparna klarar jag av att sära på med handen... Jösses så dumt ställd fråga egentligen.

• Anonym (A)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-18 16:44:31 följande:

Vad är det för bebisar till män som inte klarar slicka en kvinna med buske?

Undrar jag med.
  • Tecum
    Core skrev 2024-05-19 20:20:18 följande:
    HAHA! Då har vi iallafall olika erfarenheter, jag har alltid varit den som avfärdat, det står under min värdighet att tigga som en hund. Återigen bildar du dig en uppfattning av en annan typ av män, bland annat många som sitter här inne och gråter. Men det representerar inte verkligheten särskilt bra.
    Haha, för att du ska kunna avfärda måste hon ju sagt ja från början! Att avfärda någon som är ointresserad är ingen större prestation, för att uttrycka det milt...
  • Anonym (Ms)

Finns väl inget godare än att slicka en riktigt blöt fitta😘
    Men va tyvärr längesen nu vart singel över ett år,,
    Såå finns inget bättre,, så nu tar man första bästa snart för och känna smaken av fitta,,, kille 38 här puss å kram

Svar på tråden Fråga till män angående att slicka