• Anonym (Nyfiken)

Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män angående att slicka
  • Tom Araya
    Anonym (m) skrev 2024-05-22 12:53:53 följande:

Javisst!
    Skulle man vara rädd för hår går det ju att hålla isär blygdläpparna. Inget hår växer innanför det yttre.

Det är inte vad jag vill använda händerna till när jag tillfredsställer henne.
  • Kontakt
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-05-18 09:01:12 följande:
    Fråga till män angående att slicka

Slickar du en hårig fitta?

Ja, jag slickar gärna en hårig fitta.
    Jag tycker att en hårig fitta är upphetsande och snygg!
  • Kontakt
    Anonym (Kvinnan) skrev 2024-07-06 01:04:10 följande:
    Va?! Hur kan du tro det? Är du en tjej som inte vågar låta killen gå ner pga alla tråkiga skämt om att fitta luktar fisk och liknande?  // Gråter

Jag älskar när killen på alla sätt visar att han gillar min saft. Ibland är jag modig och låter honom slicka av mina fingrar som jag har haft i mig själv. Om han då visar att han vill ha mer, känner jag mig trygg och grenslar gärna hans ansikte. När jag skriver mitt namn i hans panna är han en keeper. 

Och nej, jag är inte helrakad. Vill inte se ut som ett barn.
    ❤️
  • Anonym (Gr)

Vill ju ha renrakad, men en tofs eller liknande ovanför går ju bra ändå. Tycker inte att renrakade ser ut som barn, det ser däremot vårdat ut.

• Anonym (en som vet)
    Anonym (Nej) skrev 2024-05-20 23:43:06 följande:

Jag svarar nej, för min fru vill inte ha oralsex och själv tycker jag inte heller att det är nödvändigt.

Däremot hade svaret varit ja, om frun hade velat det.

Högst troligt att hon inte upplevt en man som är bra på det då.

För ett år sen hade jag svarat som hon, nu vet jag bättre. Mycket bättre.
  • Anonym (Usch)

nä, de ska inte ha hår

• Lånehajen

Ja jag slickar oavsett om fittan är hårig eller renrakad. När jag väl ligger där mellan hennes ben så tänker jag inte så mycket på det utan är enbart fokuserad på att ge henne orgasm. Det är dock lättare att slicka en rakad fitta och brukar dofta trevligare. 

• Anonym (anonymK)

Vuxna kvinnor har av naturen utrustats med hår runt könsorganet. Och jag hoppas att frågan handlar om vuxna kvinnor.

• Anonym (Gr)
    Anonym (anonymK) skrev 2024-07-07 12:54:55 följande:

Vuxna kvinnor har av naturen utrustats med hår runt könsorganet. Och jag hoppas att frågan handlar om vuxna kvinnor.

Det har män med, för den skull kan man vårda sig själv. Män har även hår på huvudet och i ansiktet och låter väl inte det bara växa utan att klippa bort det och bli en grottmänniska?
  • Anonym (Usch)
    Anonym (anonymK) skrev 2024-07-07 12:54:55 följande:

Innebär det att alla män bör ha skägg?
Svar på tråden Fråga till män angående att slicka