Fråga till män angående att slicka
Slickar du en hårig fitta?
Slickar du en hårig fitta?
Hur kan det vara så känsligt med hår? Är ju naturligt att vara hårig på "organen"
Ska man vägra vissa former av sex bara för hår?
Nu har jag inte träffat på någon med jättebuske ut på lår och upp mot magen men aldrig vägrat en hårig fitta.
Svaret är ja om inget annat står till buds. Däremot avskyr jag att få hår i munnen, men jag älskar smaken av fitta mer.
Vad är det för bebisar till män som inte klarar slicka en kvinna med buske?
Alla tjejer borde inse att makorintern av killar älskar fitta oavsett könshårs-Status😅
Ännu en snuskgubbe som gottar sig i era svar. Hur kan ni gå på detta?
Jag är man och har varit gift med samma kvinna i +30 år.
I princip varje gång vi har sex ( iallafall 95 % av gångerna vi har sex ) slickar jag henne. Så har det alltid varit. Jag gör det med glädje och njutning, tillfredsställelsen för mig är att jag märker att hon njuter så mycket av det. Att få ge henne den njutningen är än härlig förmån, en ynnest!
De första ca 28 åren rakade hon sig aldrig nånsin, hon gillade inte att göra det. Så det var bara att gilla läget, ingen big deal.
Numer är hon alltid rakad. Hon tycker numera om att vara rakad, och hon vet att jag uppskattar det.
Och numer njuter jag ännu mer av att slicka henne. Det blir mer intimt och mjukare och slätare naturligtvis.
Och självklart rakar jag mig själv också.
När du tolkar resultatet får du räkna in att majoriteten män här inne är antingen incels, kota torrlagda gifta äldre män, eller patrask som raggar här inne och skulle stoppa pitten i vad som helst om denne får hugg.
Ställ frågan nånstans med större andel normala män så kommer det se annorlunda ut.
När du tolkar resultatet får du räkna in att majoriteten män här inne är antingen incels, kota torrlagda gifta äldre män, eller patrask som raggar här inne och skulle stoppa pitten i vad som helst om denne får hugg.
Ställ frågan nånstans med större andel normala män så kommer det se annorlunda ut.