BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Bilderna är tagna inom tiden. Syns något?
(Översta testet på bilderna är tagen med förmiddags urin direkt när jag kissa. Understa testet är taget i morgon urin men hade inga test hemma så de va "gammalt" urin då hag fick gå och köpa några timmar senare.
Bilderna är tagna inom tiden. Syns något?
(Översta testet på bilderna är tagen med förmiddags urin direkt när jag kissa. Understa testet är taget i morgon urin men hade inga test hemma så de va "gammalt" urin då hag fick gå och köpa några timmar senare.
Jag är först på listan och jag plussade igår 😁
Jag väntar med spänning hur det går för er andra och hoppas att vi ses i gruppen för BF februari 2025 🥰
Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket.
Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket
Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket.
Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
Läst ikapp lite, varit off några dagar då vi haft fullt upp 😄 Lika bra det så dagarna passerat lite snabbt.
Nu får jag vänta in ÄL, borde ske om en vecka så nu blir det att plocka fram ÄL-testen och komma in i rätta stämningen 😅
Solros Ser tyvärr inget på testerna, håller tummarna att det dyker upp tydligare 🙏🏻
Well hello! En glad gubbe idag! Ni som kan - betyder det att jag troligtvis får ägglossning imorgon eller är det i övermorgon? Låg igårkväll men fick lite stress nu 😅
Omg! Nu är det snart dags för oss! 😍