Inlägg från: Anonym (Solros) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Solros)

BIM juni 2024

Bilderna är tagna inom tiden. Syns något? 
    (Översta testet på bilderna är tagen med förmiddags urin direkt när jag kissa. Understa testet är taget i morgon urin men hade inga test hemma så de va "gammalt" urin då hag fick gå och köpa några timmar senare.

• Anonym (Solros)
    mammaatillen skrev 2024-06-03 10:56:22 följande:
    Just för mig syns inget men kan vara dålig kvalitet på bilderna också när dom laddas upp här! Var i cykeln är du nu? Hoppade precis in i tråden så har inte hängt med helt 😅

Jag är på "undra om jag någonsin kommer få mens igen" delen i cykeln. Näää men jag har prolaktinom (hormon sjukdom) och är på cykeldag 93. Tog ett test mest för att jag mått lite små illa, fått håll vid två tillfällen när jag gått i rask takt och mina blodådror på kroppen är väldigt synliga. Så tänkte att antingen ska mensen snart äntligen komma eller så är jag gravid. 

Detta testet tog jag nu efter att ha hållit mig i 1 timma. Det jag tycker är konstigt är att båda testen som tagits i mindre koncentrerat urin visat starkare streck än den som va i mest koncentrerat urin. 

Kvalitén på bilderna här är tyvärr dålig ja. Får se hur denna bilden ser ut här inne.
Svar på tråden BIM juni 2024