BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Mitt ägglossningstest var positivt idag, så jag har bim tidigare än vad jag trott.
Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
Hej!
Går också med här, då jag och sambon vill ha ett syskon till sonen och precis har börjat ligga oskyddat igen.
Jag har en ganska oregelbunden cykel, 30-42 dagar typ, men tror att BIM är 21/6. Kan inte köra med ÄL-tester för blir helt knäpp i huvudet av allt testande, haha, så vi kör bara på. Med sonen tog det över ett år, så vi får se...
Självklart har jag börjat känna massa synptom som jag inbillar mig är annorlunda mot hur det känns inför mens, har t.ex. ihållande molvärk både fram och bak, på både höger och vänster sida. Sen är jag extra svullen och tycker att brösten också är större än de brukar bli. Det känns liksom för tidigt för att vara inför mens, dessutom.
Tyvärr har jag inte så bra koll på vad jag hade för symptom med sonen, för vi skulle pausa under sommaren (efter över ett års försök som sagt) och självklart blev jag gravid då när jag inte loggade. Fick missfall i ca v. 7 och loggade inte ett skit efter det för jag tappade allt hopp, men! Blev gravid med sonen redan cykeln efter 🥰 så ja, har alltså ingen koll på tidiga symptom. Vad har ni som varit gravida förut känt för tidiga symptom?
Och stooort grattis till alla som redan plussat! ❤️
Hej :)
Hoppar också in i tråden, första gången jag skriver här.
Jag och sambon försöker få vårt första barn.
Har BIM nu på fredag men hittills bara fått - på testen.
Har testat med Clearblue Ultra tidigt på BIM -6,-4 och -3(äl +10 och äl+13)
Någon mer som har testat med ultra-tidiga test, är de tillförlitliga. När det står 99% så känns det inte som det kommer bli ett plus senare.
Grattis till er som plussat!!!
Hej :)
Hoppar också in i tråden, första gången jag skriver här.
Jag och sambon försöker få vårt första barn.
Har BIM nu på fredag men hittills bara fått - på testen.
Har testat med Clearblue Ultra tidigt på BIM -6,-4 och -3(äl +10 och äl+13)
Någon mer som har testat med ultra-tidiga test, är de tillförlitliga. När det står 99% så känns det inte som det kommer bli ett plus senare.
Grattis till er som plussat!!!
Bim igår, negativt test imorse igen. Kan vara progesteron-vagitorierna som skjuter upp mensen, annars plussar jag sent. Jag hoppas på det sista, även om jag inte har mycket hopp kvar.
Testdag från kliniken nu på lördag den 15/6.
Jag har BIM på fredag-söndag (jag tror söndag men NC tror fredag). Jag har supermycket symptom: supertrött, kissnödig hela tiden, molvärk, vaknar tidigt och något med hjärtat/andningen (som jag gjorde när jag var gravid och fick missfall). Tyvärr tror jag att det är pga progesteron-vagitorier som jag har börjat med denna cykeln och som tydligen ska ge exakt samma symptom. Känns lite jobbigt för jag får verkligen upp förhoppningarna när det känns som om jag är gravid, även fast det inte alls behöver vara så. Jag ska ta supertidigt clearblue-test på torsdag tänkte jag så det blir spännande!
Hoppas att det går bra för alla och kul med lite plus i tråden!😍❤️
Jag har BIM på fredag-söndag (jag tror söndag men NC tror fredag). Jag har supermycket symptom: supertrött, kissnödig hela tiden, molvärk, vaknar tidigt och något med hjärtat/andningen (som jag gjorde när jag var gravid och fick missfall). Tyvärr tror jag att det är pga progesteron-vagitorier som jag har börjat med denna cykeln och som tydligen ska ge exakt samma symptom. Känns lite jobbigt för jag får verkligen upp förhoppningarna när det känns som om jag är gravid, även fast det inte alls behöver vara så. Jag ska ta supertidigt clearblue-test på torsdag tänkte jag så det blir spännande!
Hoppas att det går bra för alla och kul med lite plus i tråden!😍❤️