• Cattis321

BIM juni 2024

Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.
    Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
    PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Båten, 16/6, 4 barnet, 4 försöket. 
    Juliaaaaaaaaa, 16/6, första barnet, tredje försöket efter missfall
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
    Bunny s 18/6 3e barnet. Andra försöket. 
    snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
    18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
    Cattis 21/6 sjätte barnet, första försöket.
    Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
    Anonym Eken, 30/6, andra barnet, andra försöket.

Hoppar in här då det är så spännande att följa resan med andra!
  • Cattis321
    Anonym (Iv) skrev 2024-06-11 19:50:54 följande:

Hej :)
    Hoppar också in i tråden, första gången jag skriver här.
    Jag och sambon försöker få vårt första barn.
    Har BIM nu på fredag men hittills bara fått - på testen.
    Har testat med Clearblue Ultra tidigt på BIM -6,-4 och -3(äl +10 och äl+13)
    Någon mer som har testat med ultra-tidiga test, är de tillförlitliga. När det står 99% så känns det inte som det kommer bli ett plus senare.

Grattis till er som plussat!!!

Jag kommer också använda supertidiga graviditetstest, har inte tålamod att vänta till bim. Om man får negativt på bim -3 hade jag tolkat det som icke gravid. Speciellt med clearblue.. Meen kan ju vara så hade du fick ägglossning senare än du trott!
  • Cattis321

7 dagar efter ägglossning nu och tycker att jag har lite känningar i tjejmagen. Lite öm sådär. Egentligen ska det ju vara alldeles för tidigt att känna något... Drömmer Sjätte barnet isåfall så jag borde kanske våga lita på mig?

• Cattis321
    Pez skrev 2024-06-17 07:03:24 följande:

Då var min BIM här 17/6.

Jag har skrivit en liten dagbok från ÄL, ifall någon skulle vara intresserad ☺️ jag har tagit ÄL stickor och tempat hela cykeln.

Äl + 1-5 Allt lugnt, känner ingenting.
    Äl + 6 lätt lätt väldigt diskret molvärk i mensmagen
    ÄL + 7 fertilt sekret, diskreta stickningar då och då i magen.
    ÄL + 8-9 trög mage, frusen kvällstid ffa fötterna. Fick en orgasm så gjorde så fruktansvärt ont i mensmagen och stråla ut i ena benet. Hade samma tidigt i förra grav så då visste jag att jag var gravid. 
    Äl + 10 sticker och kliar i brösten. Testar negativt på CB digitalt. 
    ÄL + 11 kommer och går vågor av stick i brösten och lätt molvärk främst kvällstid
    Äl + 12 "gravid" på CB digital 🥳

Känner ärligt inte så mycket symtom ännu och allt jag känner kommer och går och är aldrig konstant. Slänger in min tempkurva ifall någon vill se. 

Hade en kemisk grav förra cykeln, testade svagt positivt på två olika test och mensen kom 2 dagar sen med en jäkla smärta. Denna ÄL var mycket starkare med hållkänsla nere till höger. 

Nu ska jag bara ta mig förbi denna dag och hoppas denna vill stanna. Jag hoppas nu för er alla andra och att ni också får era efterlängtade pluss! 💚

//

Tack för att du delar med dig! Jag har lite liknande som dig, lite mensvärk en vecka efter ägglossning och sedan frusen o trög i magen... Imorgon tar jag ett test! 
Svar på tråden BIM juni 2024