BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Ahh betyder jag kan testa imorgon..men tror jag väntar lite till. Har röd RFSU paket, ej tidigt test.
Förra gången var jag lugn och väntade en vecka efter BIM men nu frågade min man om när jag kan göra test, han är nyfiken om vi har lyckats 🙂
spännande och tack för svaret!
Well hello! En glad gubbe idag! Ni som kan - betyder det att jag troligtvis får ägglossning imorgon eller är det i övermorgon? Låg igårkväll men fick lite stress nu 😅
Hoppar också in här!
Fick supertidigt missfall förra cykeln, så denna cykeln tänkte jag inte testa förrän efter BIM för att inte behöva bli besviken.
Känner en större stress nu inför andra barnet än inför första. Då var folk i vår omgivning artiga nog att inte fråga, nu tycker jag var och varannan frågar om syskonplaner till vår son, och hur stort mellanrum vi tänker mellan syskonen 🤓
Camomill, 3-5/6, första barnet, fjärde försöket
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket.
Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket
Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket.
Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
Well hello! En glad gubbe idag! Ni som kan - betyder det att jag troligtvis får ägglossning imorgon eller är det i övermorgon? Låg igårkväll men fick lite stress nu 😅
Förstår hur du tänkte, kan vara bra att veta om det verkligen hade funkat. Bra ide.
Självklart jag vill alltid veta om det har gått och tycker jobbigt att vänta länge tills BIM 😀
men samt vill jag inte bli besviken och kännas mig stressad. Hade känt så förut längesedan innan första barnet och ?slösade? graviditet testar. Därför tar jag det lugnt och se hur det blir.
Kanske testar jag på tisdag och på torsdag är det BIM.
Lovar att berätta när jag får tydligt svar 😊
Förstår hur du tänkte, kan vara bra att veta om det verkligen hade funkat. Bra ide.
Självklart jag vill alltid veta om det har gått och tycker jobbigt att vänta länge tills BIM 😀
men samt vill jag inte bli besviken och kännas mig stressad. Hade känt så förut längesedan innan första barnet och ?slösade? graviditet testar. Därför tar jag det lugnt och se hur det blir.
Kanske testar jag på tisdag och på torsdag är det BIM.
Lovar att berätta när jag får tydligt svar 😊