molly50 skrev 2024-04-08 12:20:23 följande:
Fast TS har ju skrivit att han är påverkad och röker på när han kör bil,med barnen med i bilen,samt när han har ansvaret för barnen.
Då tycker jag inte att dískussionen om RMV känns nödvändig.
Har man ansvar för barn så ska man inte vara påverkad,oavsett vad man är påverkad av.
Jag berätta igår för dig att jag svarade även en annan om bilkörning, det kan du väl inte ha missat?
Och detta är relevant till trådstarten.
Så detta faller under OnT, om än bara lite.
Men det intressanta är att jag är redan färdig med detta sedan länge, och ändå vill folk diskutera det mer.
Det berättar att det är mer viktigt för ämnet än man kunde först ha anat.
Anonym (l) skrev 2024-04-08 12:51:29 följande:
Signaturen är en av dem som gillar att diskutera droger på nätet. That's it. Här och annorstädes. Därför tar han varje tillfälle i akta att försöka få igång prat om THC-halter, odling, olika sorter, drog-kemi osv. Som han försökte med mig. Som han gör med dig.
Feel free to play along. Själv ger jag inte gärna gratischans till drogliberal propaganda.
Nu fabulerar du, men utmanar dig istället.
Lycka till bevisa ditt påstående 
För det kan du inte, förutom den vi har nu så har jag inte deltagit i nått sånt på mycket MYCKET länge.
Aldrig diskuterat THC-halter(Däremot pratat som spårbara mängder, som idag är bättre än innan.)
Aldrig pratat om odling.
Aldrig pratat om olika sorter.
Aldrig pratat om drog-kemi(vad faan det nu är.)
Och inte heller drogliberal propaganda.
Finner det sjukligt fascinerande att du försöker lägga orden i munnen på mig.
molly50 skrev 2024-04-08 13:04:38 följande:
Ja,jag har insett det.
Jag tycker bara att det är lite tröttsamt när det dyker upp drogliberala människor i trådar där det handlar om verkliga problem pga just droger.
Hur kan du det?
Och med tanke flera av sakerna där har jag aldrig någonsin i mitt liv diskuterat.
Upp till bevis, eller så inser man fabulering istället.(Det är lugnt, för vet ingen av ni två kan prestera detta och det som gör det lätt komiskt nu.)