Postman skrev 2024-03-07 23:15:47 följande:
Jo i din värld verkar det bara finnas för eller emot, det spelar ingen roll vad man skriver för har man i din värld en avvikande åsikt så är man dömd, körd och misogyn, alla dagar i veckan utan undantag.
Ja ibland kan jag hålla med för vissa har sina poänger, ibland håller jag inte med, med det sagt så är det inte lika med att man är misogyn, det ordet är det inflation i numera, det har sagt av allahanda skribenter så många gånger så man är liksom blind inför ordet.
Jag säger som Tecum, man försöker komma med seriösa inlägg men det ger ingen någon respons på eller ens försöker hänga på. Det enda man får är medvetna feltolkningar, nedsättande kommentarer och andra skällsord.
Jepp! I min värld är man bara emot misogyni. Det finns inget positivt med kvinnohat/kvinnoförakt, inte ens något ursäktande. Personer som försöker släta över eller till och med skapa om än bara en viss acceptans gör sig själva till en del av problemet.
Nolltolerens gäller. Misogynister får inga sympatier när de byter nick eller iför sig sin 500e lösmustasch. Och den som är så blind och naiv att den inte kopplar ursäktas inte heller. Att vara blind och naiv ger inte ansvarsfrihet.