• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Core skrev 2024-02-15 19:17:39 följande:
    Vänd på det - hur attraktivt är det med en manhaftig kvinna med maskulina uttryck ? Det är biologi, inget annat. Du behöver inte vara kriminell, bara ha en gnutta maskulinitet 
    Ja, många män är tillräckligt manliga. Men ändå är många kvinnor där och förlöjligar honom, antyder att han inte är tillräckligt manlig. Tråkigt beteende det där. Vi män är oftare så att vi tar kvinnan som hon är, och talar inte om för kvinnor hur kvinnor ska vara.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 21:54:53 följande:
    Vika hycklare kvinnor är eller hur?
    Ja, många är det. Säger att han måste våga ta för sig, det är omanligt och avtändande om han är blyg, nervös, osäker. En kvinna får vara det. Utan att anses vara okvinnlig. Sen träffar de en man och då är det gulligt att han är blyg eller nervös.
  • Anonym (Äntligen....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 22:12:32 följande:
    I fredags och lördags. Hur ofta ligger du?
    Respekterar min kvinnas mindre lust i klimakteriet så ...... tar det jag kan få och accepterar det. Vill mer än jag får men så är det ju i detta faller.  Man ter det man får och slutligen är alla nöjda!  saker och ting skiftar med ålder, helt enkelt. 
    Men ,,, kan  fortfarande var sugna på bakifrån  på ett utkikstorn på leden  i ett utkikstorn ... bara för att man kan..
    Är så tacksam för att vi fortfarande vill och kan,
  • Anonym (Malin)

Det var en månad sen här? men man kan ju göra annat :) 

• Anonym (Kvinna 40)

Ett år sedan sist. Innan dn korta romansen' - ett år innan också. 
    Många tycker jag det helt ok ut men jag trivs inte med min kropp efter det ha gått upp i vikt så vill gå ner lite innan jag ger mig ut och dejtar igen. 

Jag tror jag har hög sexlust för att vara kvinna, så 2 år med bara en kort romans är verkligen inte så jag vill leva. 

• Anonym (Äntligen....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 22:12:32 följande:
    I fredags och lördags. Hur ofta ligger du?
    Ligger när min kvinna vill ligga med mig.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Malin) skrev 2024-02-15 22:48:58 följande:

Det var en månad sen här? men man kan ju göra annat :) 

Tycker jag medGlad
  • Anonym (Trocazero)

Jag hade ett stadigt sexliv fram till 2008 då jag separerade. Sedan dess, ingenting. Jag saknar det varje dag, men jag har gett upp. Mitt värde ute på köttmarknaden är noll och ingenting. 

• Anonym (Kvinna 40)
    Anonym (Trocazero) skrev 2024-02-15 23:08:25 följande:

Jag hade ett stadigt sexliv fram till 2008 då jag separerade. Sedan dess, ingenting. Jag saknar det varje dag, men jag har gett upp. Mitt värde ute på köttmarknaden är noll och ingenting. 

För vissa är det förstås svårare än för andra, men- alla kan göra någonting för att förbättra sina chanser.  
    Få män når framgång på köttmarknaden men är det skulle vara omöjligt för någon att hitta en relation tror jag inte på..

Med det sagt, jag har nästan gett upp själv så jag förstår hur man kan hamna i det tänket. Men det gäller att påminna sig att man själv är den enda som kan förändra sin situation.
  • Anonym (Trocazero)
    Anonym (Kvinna 40) skrev 2024-02-15 23:20:10 följande:
    För vissa är det förstås svårare än för andra, men- alla kan göra någonting för att förbättra sina chanser.  
    Få män når framgång på köttmarknaden men är det skulle vara omöjligt för någon att hitta en relation tror jag inte på..

Med det sagt, jag har nästan gett upp själv så jag förstår hur man kan hamna i det tänket. Men det gäller att påminna sig att man själv är den enda som kan förändra sin situation.
    Tack för de värmande orden. 
Svar på tråden När låg du senast?