När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Minns inte riktigt haha. Det har varit mycket med nya företaget. Lite lugnare nu. Har mest fantiserat om att träffa en ung kvinna på senare :).
Knullade två nyanställda artonåringar ikväll ganska tråkiga. Antagligen för oerfarenhet men den ena var smal som en sticka vilket jag gillar medan den andra var normalt byggd med tonårshullet kvar. Får se vad chefen säger imorgon om dom skvallrar
Jag är oskuld.
Tink: Jag vet inte om jag vill ha en sexuell relation med henne, eller jo, det vill jag väl kanske, men jag vill inte förstöra vår fina vänskap, sen tror jag inte att jag kan ha det, för jag har så dåligt självförtroende.
Ligger 2-3 ggr/vecka. 15 år ihop, vi är 45-50 år gamla. För min del är det lagom, och jag känner mig harmonisk
Två gånger igår kväll
Jag fick ligga igår. Det var så skönt.
2007. Enda gången jag legat.