• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (M33)

Blev avsugen imorse. När sambon vaknat till igen och vi käkat middag blir det nog sex.

• Anonym (Saknar ej)

Sista gången var i mars 2023. Sedan avslutade jag ett 10-årigt förhållande. Har inte saknat sex med en man överhuvudtaget sedan dess, tack så mycket!

• Anonym (Ofta)
    Anonym (Saknar ej) skrev 2024-02-17 18:31:23 följande:

Sista gången var i mars 2023. Sedan avslutade jag ett 10-årigt förhållande. Har inte saknat sex med en man överhuvudtaget sedan dess, tack så mycket!

Hur kan du inte sakna sex och framförallt närhet? 

Var det just den mannen du inte ville ha sex med eller män i allmänhet? 
  • Anonym (Inte 20 längre...)

Imorse. Mannen väckte mig och gav mig en jäkla orgasm!! Efter det fortsatte vi att ha det riktigt mysigt.

Vi är i 45 års åldern båda två. 25 år tillsammans. Önskar att det fanns tid och ork för mer än 3-4 gånger i veckan men vi har ett vanligt familjeliv som kräver sitt också 

• Anonym (Äntligen....)
    Anonym (Saknar ej) skrev 2024-02-17 18:31:23 följande:

Sista gången ... inte senaste???
  • nordas
    Tink skrev 2024-02-17 11:40:37 följande:
    Det är inte mycket jag kan säga annat än att det känns vemodigt att läsa att du har gått i 52 år med denna extrema och obehandlade sociala fobi vilket har gjort att du har valt att avstå från alla former av kontakter med kvinnor.
    Tack för svaret!
    Jag ska nog inte titta så mycket på de snygga tjejerna eftersom jag blir nervösast av dem. Ju snyggare någon är, desto mer orolig blir jag. Samtidigt tycker jag mest om de snygga, kollar sällan eller blir intresserad av någon som inte är snygg.

Redan på mellanstadiet när vi lekte Gäster med gester på en klassfest blev jag varse om att jag och sex inte hör ihop. Jag drog en lapp där det stod att jag skulle visa hur det gick till när jag hade sex första gången. Jag blev paralyserad och en klasskamrat kom och läste lappen. "Nej, det där passar inte för dig!" sa hon. "Du får ta en ny lapp!".

Ryska posten var en pina. Jag var med vid åtminstone ett tillfälle, men minns inte hur det gick. 

Jag skulle väl titta efter 50-55-åringar, men det gör jag inte. Tjejen på jobbet kanske är 25, vet ej. Vet inte om hon är upptagen heller, men det spelar ingen roll. Jag ska inte skämma ut mig på något sätt. Ska ligga så lågt som möjligt, undvika situationer där jag kan komma i kontakt med personen i fråga. Jag var ändå ganska modig som rullade in tvättlådorna åt henne sedan alla andra gått in. Tycker det var bra jobbat, med tanke på reaktionen i bussen.
  • Anonym (Ppe)

Skulle gissa att det var en 5-6 år sedan. Lever i förhållande men frun är kroniskt sjuk så sex är inget aktuellt. Har fått tillåtelse att träffa andra, men har aldrig blivit något.

• Anonym (Ofta)
    Anonym (Ppe) skrev 2024-02-18 20:52:13 följande:

Skulle gissa att det var en 5-6 år sedan. Lever i förhållande men frun är kroniskt sjuk så sex är inget aktuellt. Har fått tillåtelse att träffa andra, men har aldrig blivit något.

*omtanke om både dig och din fru* 
  • Anonym (Ppe)
    Anonym (Ofta) skrev 2024-02-18 21:22:36 följande:
    *omtanke om både dig och din fru* 
    Tack Hjärta
Svar på tråden När låg du senast?