• nordas

När låg du senast?

Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-15 11:17:45 följande:

2007. Enda gången jag legat.

Tragiskt. Tror faktiskt att om jag mot alla odds skulle få ligga skulle det bli bara en gång eftersom jag skulle prestera så dåligt (oskuld och 52). Jag vore värre än en tonåring i fumlighet och inkompetens. Ena sidan av mig sörjer att det är så här, andra sidan är tacksam för att det aldrig blivit något eftersom det blir en sådan psykisk press på mig. 

Där jag arbetstränar finns en tjej som är väldigt snygg. Hon är av annan härkomst, pratar både svenska och annat språk. I fredags (16 februari 2024) skulle vi åka från ett städjobb. Det var nio personer i Toyota-bussen och chauffören, tjejen och jag trängdes i framsätet. Det var så trångt att tjejen fick sätta fast mitt säkerhetsbälte eftersom jag inte såg eller ens kom åt hållaren. Jag blev så stressad, blyg och generad att jag drog upp kragen på jackan i högsta läge. Då avtog nervositeten, när jag inte kunde se henne och tvärtom. Det var chauffören som "beordrade" att hon skulle sitta i mitten, troligen så att han själv skulle kunna munhuggas med henne, vilket pågick hela färden mot centrum. När vi kommit fram började han att kasta snö på henne, vilket kan tyckas lite märkligt, men hon verkade gilla det av skrattet att döma. Det kanske är något på gång där? Vi får se hur det utvecklas. Jag hjälpte henne in med en vagn med två lådor smutstvätt till tvätteriet och hon tackade mig för det. 

Nu är det mindre än två veckor kvar av min tid vid företaget. Jag lämnar den 1 mars. Jag ligger fortsatt mycket lågt kommande dagar. Det, om något, är min stil.
  • nordas
    Tink skrev 2024-02-17 11:40:37 följande:
    Det är inte mycket jag kan säga annat än att det känns vemodigt att läsa att du har gått i 52 år med denna extrema och obehandlade sociala fobi vilket har gjort att du har valt att avstå från alla former av kontakter med kvinnor.
    Tack för svaret!
    Jag ska nog inte titta så mycket på de snygga tjejerna eftersom jag blir nervösast av dem. Ju snyggare någon är, desto mer orolig blir jag. Samtidigt tycker jag mest om de snygga, kollar sällan eller blir intresserad av någon som inte är snygg.

Redan på mellanstadiet när vi lekte Gäster med gester på en klassfest blev jag varse om att jag och sex inte hör ihop. Jag drog en lapp där det stod att jag skulle visa hur det gick till när jag hade sex första gången. Jag blev paralyserad och en klasskamrat kom och läste lappen. "Nej, det där passar inte för dig!" sa hon. "Du får ta en ny lapp!".

Ryska posten var en pina. Jag var med vid åtminstone ett tillfälle, men minns inte hur det gick. 

Jag skulle väl titta efter 50-55-åringar, men det gör jag inte. Tjejen på jobbet kanske är 25, vet ej. Vet inte om hon är upptagen heller, men det spelar ingen roll. Jag ska inte skämma ut mig på något sätt. Ska ligga så lågt som möjligt, undvika situationer där jag kan komma i kontakt med personen i fråga. Jag var ändå ganska modig som rullade in tvättlådorna åt henne sedan alla andra gått in. Tycker det var bra jobbat, med tanke på reaktionen i bussen.
  • nordas
    Anonym (Dom) skrev 2024-04-21 11:10:35 följande:

För några timmar sedan nu på morgonen. Väckte henne med att köra upp två fingrar i fittan på henne så hon vaknade samtidigt som hon gnydde. Hon fick ställa sig på alla fyra och fick sig en rejäl omgång bakifrån i båda hålen, hon fick bita i kudden för att inte väcka hela grannskapet?

Kvinnligt sex är nog det bästa. Jag är av den uppfattningen. 8 olika sorters orgasmer talar för sig självt. Var är vår lista av orgasmer, frågar jag samtidigt.
  • nordas
    Anonym (V) skrev 2024-06-13 01:14:46 följande:

Ligger i soffan just nu. Sen ska jag ligga i sängen och sova. Det bästa och enda ligget jag behöver för hälsan.

Ungefär samma här. Det enda i liggväg jag får är att sova och vila. 
    Märkligt att ordet "ligga" numera är starkt förknippat med sex, vet inte sen när det blev så.
Svar på tråden När låg du senast?