När låg du senast?
Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-15 11:17:45 följande:
2007. Enda gången jag legat.
Tragiskt. Tror faktiskt att om jag mot alla odds skulle få ligga skulle det bli bara en gång eftersom jag skulle prestera så dåligt (oskuld och 52). Jag vore värre än en tonåring i fumlighet och inkompetens. Ena sidan av mig sörjer att det är så här, andra sidan är tacksam för att det aldrig blivit något eftersom det blir en sådan psykisk press på mig.
Där jag arbetstränar finns en tjej som är väldigt snygg. Hon är av annan härkomst, pratar både svenska och annat språk. I fredags (16 februari 2024) skulle vi åka från ett städjobb. Det var nio personer i Toyota-bussen och chauffören, tjejen och jag trängdes i framsätet. Det var så trångt att tjejen fick sätta fast mitt säkerhetsbälte eftersom jag inte såg eller ens kom åt hållaren. Jag blev så stressad, blyg och generad att jag drog upp kragen på jackan i högsta läge. Då avtog nervositeten, när jag inte kunde se henne och tvärtom. Det var chauffören som "beordrade" att hon skulle sitta i mitten, troligen så att han själv skulle kunna munhuggas med henne, vilket pågick hela färden mot centrum. När vi kommit fram började han att kasta snö på henne, vilket kan tyckas lite märkligt, men hon verkade gilla det av skrattet att döma. Det kanske är något på gång där? Vi får se hur det utvecklas. Jag hjälpte henne in med en vagn med två lådor smutstvätt till tvätteriet och hon tackade mig för det.
Nu är det mindre än två veckor kvar av min tid vid företaget. Jag lämnar den 1 mars. Jag ligger fortsatt mycket lågt kommande dagar. Det, om något, är min stil.