När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
14 långa år sedan... har accepterat att det aldrig kommer att hända igen.
Sista gången var i mars 2023. Sedan avslutade jag ett 10-årigt förhållande. Har inte saknat sex med en man överhuvudtaget sedan dess, tack så mycket!
Skulle gissa att det var en 5-6 år sedan. Lever i förhållande men frun är kroniskt sjuk så sex är inget aktuellt. Har fått tillåtelse att träffa andra, men har aldrig blivit något.
Några veckor sen. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt, den man jag ska träffa har svårt att komma ifrån eller så har jag det. Vi bor en timme från varandra. Ibland tröttnar jag på detta men sexet är så bra, med de flesta är det kass så jag har en viss anledning att vara rädd om honom. Funderar om jag ska gå ut på kontaktsidan igen och kanske hitta någon annan. Men jag känner att jag borde ge detta en chans ett tag till. Samtidigt slösar man tid på att bara gå och vänta på att det ska funka att ses. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.