• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Äntligen....)
    Tink skrev 2024-02-15 20:57:01 följande:
    Jag inser att mitt svar var lite hafsigt skrivet och lätt kan misstolkas men jag kan tyvärr inte editera det.

Jeg menar inte att en man ska verka farlig på riktigt - jag för min del exempelvis fasar för kriminella män med sina döda ögon. Vad jag snarare menade var att han ska kunna vara exekutiv.

Att kunna visa en självsäkerhet i ditt kroppsspråk skapar en aura av manlighet som jag personligen finner helt oemotståndligt. Klart att du ska kunna vara lättsam, snäll och vänlig, men du måste också kunna vara allvarlig och beslutsam, vilket ger en tyngd för dina ord och handlingar. Om du däremot konstant skojar och ler, får jag känslan att du förringar dig själv och jag blir då osäker på vad du egentligen vill med mig. Det får mig själv att bli oklar över mina känslor för dig, och då kan det vara tryggast för mig att se dig som en kompis.

Om du exempelvis skulle bjuda ut mig på en dejt, så skulle jag istället tycka om att du efter dejten ser mig i ögonen, säger med en seriös röst att du tyckte att det var underbart att ha fått tillbringa kvällen med mig och sedan med en enda smidig, men långsam rörelse lutar dig fram och kysser mig mjukt på läpparna. Inte som en kobra och inte heller sådär slabbigt, men utan att fråga om lov eller be om ursäkt efteråt. Jag pratar såklart inte om någon slags 50 shades dominansgrej, men en mjuk, varm och trygg kyss. Att våga chansa och ta en risk på det sättet tycker jag är otroligt modigt och sexigt. Det är detta som jag menade med "farligt". Du skulle högst definitivt inte hamna i min friend-zone.

Jag vet inte om jag kan förklara det på ett bättre sätt.
    Kan ju förstå att du har problem ....inte jättelätt att få en kille på de premisserna...
  • Anonym (Ofta)
    Anonym (Trocadero) skrev 2024-02-15 20:35:04 följande:

14 långa år sedan... har accepterat att det aldrig kommer att hända igen.

Varför så länge sedan och varför inte igen? 
  • Anonym (Äntligen....)

Man kanske respekterar sin kvinna och låter henne få styra när det är dags?

• Anonym (Trocadero)
    Anonym (Ofta) skrev 2024-02-15 21:18:42 följande:
    Varför så länge sedan och varför inte igen? 
    Tjejer attraheras tydligen inte av mig tyvärr. Får leva ett deppigt liv i celibat, inte mycket att göra.
  • Anonym (H)
    Tink skrev 2024-02-15 20:57:01 följande:
    Jag inser att mitt svar var lite hafsigt skrivet och lätt kan misstolkas men jag kan tyvärr inte editera det.

Jeg menar inte att en man ska verka farlig på riktigt - jag för min del exempelvis fasar för kriminella män med sina döda ögon. Vad jag snarare menade var att han ska kunna vara exekutiv.

Att kunna visa en självsäkerhet i ditt kroppsspråk skapar en aura av manlighet som jag personligen finner helt oemotståndligt. Klart att du ska kunna vara lättsam, snäll och vänlig, men du måste också kunna vara allvarlig och beslutsam, vilket ger en tyngd för dina ord och handlingar. Om du däremot konstant skojar och ler, får jag känslan att du förringar dig själv och jag blir då osäker på vad du egentligen vill med mig. Det får mig själv att bli oklar över mina känslor för dig, och då kan det vara tryggast för mig att se dig som en kompis.

Om du exempelvis skulle bjuda ut mig på en dejt, så skulle jag istället tycka om att du efter dejten ser mig i ögonen, säger med en seriös röst att du tyckte att det var underbart att ha fått tillbringa kvällen med mig och sedan med en enda smidig, men långsam rörelse lutar dig fram och kysser mig mjukt på läpparna. Inte som en kobra och inte heller sådär slabbigt, men utan att fråga om lov eller be om ursäkt efteråt. Jag pratar såklart inte om någon slags 50 shades dominansgrej, men en mjuk, varm och trygg kyss. Att våga chansa och ta en risk på det sättet tycker jag är otroligt modigt och sexigt. Det är detta som jag menade med "farligt". Du skulle högst definitivt inte hamna i min friend-zone.

Jag vet inte om jag kan förklara det på ett bättre sätt.
    Tack, bra förklarat. Jag saknar helt den auran i alla fall delvis. Den självsäkerheten som krävs har jag inte. Förstår bättre varför jag har svårt att träffa någon.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-15 18:53:43 följande:
    Vanligt att kvinnor uppmanar män att våga ta för sig mer. För det tycker många kvinnor är läskigt att själva göra. Bättre att försöka få männen att göra det, att männen tar de riskerna. En man ska vara lite farligt, visa vad han vill, inte vara för tam... bla bla bla...

Minns en artikel jag läste om Harrison Ford och karaktärer han ofta spelat på film. Där han är just farlig, lite som ett rovdjur som lystet kastar sig över yngre kvinnor. Artikeln var kritisk och inte så jättepositiv till den typen av män.
    Vika hycklare kvinnor är eller hur?
  • Anonym (Äntligen....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 21:54:53 följande:
    Vika hycklare kvinnor är eller hur?
    Du ligger inte särskilt ofta??
  • Anonym (Man)
    Anonym (Äntligen....) skrev 2024-02-15 22:01:08 följande:
    Du ligger inte särskilt ofta??
    I fredags och lördags. Hur ofta ligger du?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Äntligen....) skrev 2024-02-15 21:22:31 följande:

Man kanske respekterar sin kvinna och låter henne få styra när det är dags?

Det är väl respekt åt båda håll och ligger när båda vill, varför skulle bara kvinnan styra?
  • Anonym (Ofta)
    Anonym (Trocadero) skrev 2024-02-15 21:36:02 följande:
    Tjejer attraheras tydligen inte av mig tyvärr. Får leva ett deppigt liv i celibat, inte mycket att göra.
    Det låter som att du har gett upp. Det är inte bra för det skiner ofta igenom.
    Har du ansträngt dig? Gått någon kurs/förening där du naturligt träffar folk? Ser till att du är fräsch och trevlig över lag? 
    Hur gammal är du? 
Svar på tråden När låg du senast?