• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-15 12:25:16 följande:

Jag fick suga kuk i lördags, om det räknas 😀

Tror inte det räknas. I så fall har jag legat mer än en gång. Senast 2008.
  • Anonym (Helena)

Det var då jag plussade med vårt barn som föddes 2020. Sååå.. Augusti 2019 kanske? Han har noll sexlust och jag har försökt prata med honom, men får inte ur honom nåt vettigt svar varför han inte vill ligga med mig.

• Anonym (S)

I förrgår. Ligger nog i snitt 2-4 gånger/veckan. Är gift

• Tink

Men den intressanta frågan här är kanske inte när man senast låg med någon. Säger jag "igår" så har det en helt annan innebörd om gången dessförinnan var "i förrgår" eller "för fem år sedan".

• Anonym (Nöjd nunna)
    Freddie K skrev 2024-02-15 12:00:34 följande:
    Hur klarar du dig så länge utan? Onanerar du mycket?
    Ett par gånger i veckan kanske. Sexuell njutning för mig är inte relaterat till att ha sex med en annan människa. Snarare tvärtom.
  • Freddie K
    Anonym (Nöjd nunna) skrev 2024-02-15 14:37:40 följande:
    Ett par gånger i veckan kanske. Sexuell njutning för mig är inte relaterat till att ha sex med en annan människa. Snarare tvärtom.
    Ok. Nej, sexuell njutning kan man ju få med sig själv också. Fast jag tycker det är trevligare att ha sex med en annan person. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Man)
    Freddie K skrev 2024-02-15 11:24:23 följande:
    Hej. Jag vet inte riktigt vad det beror på. En orsak kan vara att jag verkar bara hamna i vän-zonen med de kvinnor jag träffar. Känns som att man saknar det där lilla extra på något vis. Tack, det var vänliga ord. Glad
    Så var det för mig också i min ungdom och dom första dejterna efter skilsmässan. Vet inte vad jag ändrade på exakt senare, men blev nog mer framåt och lite flörtigare och då blev det skillnad. Har en kompis som alltid hamnar i kompisfacket. Rolig snäll och trevlig och ordnat liv. Men såg vad han skrev på dejtingsidor och där framhävde han inte dom sidorna tyvärr och var lite väl försiktig och artig. Artig är så klart bra, men lite mer busig framtoning väcker mer intresse och nyfikenhet.
  • Freddie K
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 15:00:23 följande:
    Så var det för mig också i min ungdom och dom första dejterna efter skilsmässan. Vet inte vad jag ändrade på exakt senare, men blev nog mer framåt och lite flörtigare och då blev det skillnad. Har en kompis som alltid hamnar i kompisfacket. Rolig snäll och trevlig och ordnat liv. Men såg vad han skrev på dejtingsidor och där framhävde han inte dom sidorna tyvärr och var lite väl försiktig och artig. Artig är så klart bra, men lite mer busig framtoning väcker mer intresse och nyfikenhet.
    Jo, så är det nog. Jag får ofta höra att jag är snäll och har humor och så, men jag känner att om jag är snäll hela tiden så blir jag lite tråkig. Jag är inte spännande nog, känner jag. Jag brukar framhäva mina bra sidor och jag är omtyckt, men bara som kompis och inte mer.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Ofta)
    Anonym (Villliggamer) skrev 2024-02-15 11:03:00 följande:
    När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

I morse 🙂
Svar på tråden När låg du senast?