När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Nu är det knappt två veckor sedan. Min man är 32 år äldre än mig och tyvärr impotent efter prostatacancer. Vi har det mysigt på andra sätt med massage och andra intima lekar men regelrätt samlag har jag med andra män med min mans goda minne. Planerar för en het helg med tre inplanerade träffar med potenta och välutrustade män.
Trodde verkligen det skulle bli i helgen.
Istället låg vi länge och pratade om var vi är och vart vi är på väg.
Tror nog vi börjat tappa bort varandra som par.
Sex är nog en del av det.
Ja efter att jag fick sambon att komma så får jag vila handen:) Så kul med sånna kommentarer från er som inte får ligga. Istället sitta här o kommentera bittra saker..
Jag har fortfarande inte legat. Det finns bara en person just nu jag hade velat med, men han är upptagen, så jag får arbeta vidare på att bli attraherad av någon annan.
14 år sedan.... shit vad länge sedan när jag tänker på det. En man i sina bästa år som aldrig får ligga :/
Jag har fortfarande inte legat. Det finns bara en person just nu jag hade velat med, men han är upptagen, så jag får arbeta vidare på att bli attraherad av någon annan.