Inlägg från: Anonym (Äntligen....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äntligen....)

När låg du senast?

Fyllde år i lördags och då blev det åka av innan läggdags.
    Kanske var en sorts present? Var ju ett tag sedan innan dess...
    Happy ending för båda i alla fall.

• Anonym (Äntligen....)
    Tink skrev 2024-02-15 20:57:01 följande:
    Jag inser att mitt svar var lite hafsigt skrivet och lätt kan misstolkas men jag kan tyvärr inte editera det.

Jeg menar inte att en man ska verka farlig på riktigt - jag för min del exempelvis fasar för kriminella män med sina döda ögon. Vad jag snarare menade var att han ska kunna vara exekutiv.

Att kunna visa en självsäkerhet i ditt kroppsspråk skapar en aura av manlighet som jag personligen finner helt oemotståndligt. Klart att du ska kunna vara lättsam, snäll och vänlig, men du måste också kunna vara allvarlig och beslutsam, vilket ger en tyngd för dina ord och handlingar. Om du däremot konstant skojar och ler, får jag känslan att du förringar dig själv och jag blir då osäker på vad du egentligen vill med mig. Det får mig själv att bli oklar över mina känslor för dig, och då kan det vara tryggast för mig att se dig som en kompis.

Om du exempelvis skulle bjuda ut mig på en dejt, så skulle jag istället tycka om att du efter dejten ser mig i ögonen, säger med en seriös röst att du tyckte att det var underbart att ha fått tillbringa kvällen med mig och sedan med en enda smidig, men långsam rörelse lutar dig fram och kysser mig mjukt på läpparna. Inte som en kobra och inte heller sådär slabbigt, men utan att fråga om lov eller be om ursäkt efteråt. Jag pratar såklart inte om någon slags 50 shades dominansgrej, men en mjuk, varm och trygg kyss. Att våga chansa och ta en risk på det sättet tycker jag är otroligt modigt och sexigt. Det är detta som jag menade med "farligt". Du skulle högst definitivt inte hamna i min friend-zone.

Jag vet inte om jag kan förklara det på ett bättre sätt.
    Kan ju förstå att du har problem ....inte jättelätt att få en kille på de premisserna...
  • Anonym (Äntligen....)

Man kanske respekterar sin kvinna och låter henne få styra när det är dags?

• Anonym (Äntligen....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 21:54:53 följande:
    Vika hycklare kvinnor är eller hur?
    Du ligger inte särskilt ofta??
  • Anonym (Äntligen....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 22:12:32 följande:
    I fredags och lördags. Hur ofta ligger du?
    Respekterar min kvinnas mindre lust i klimakteriet så ...... tar det jag kan få och accepterar det. Vill mer än jag får men så är det ju i detta faller.  Man ter det man får och slutligen är alla nöjda!  saker och ting skiftar med ålder, helt enkelt. 
    Men ,,, kan  fortfarande var sugna på bakifrån  på ett utkikstorn på leden  i ett utkikstorn ... bara för att man kan..
    Är så tacksam för att vi fortfarande vill och kan,
  • Anonym (Äntligen....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 22:12:32 följande:
    I fredags och lördags. Hur ofta ligger du?
    Ligger när min kvinna vill ligga med mig.
  • Anonym (Äntligen....)

Nåja ... min kvinna är i klimakteriet och det är sveda och värk med det ena och det andra sedan länge
    Att jag fick smaka på henne för första gången på länge var bara en bonus. 

• Anonym (Äntligen....)
    Anonym (Saknar ej) skrev 2024-02-17 18:31:23 följande:

Sista gången var i mars 2023. Sedan avslutade jag ett 10-årigt förhållande. Har inte saknat sex med en man överhuvudtaget sedan dess, tack så mycket!

Sista gången ... inte senaste???
  • Anonym (Äntligen....)

Säkert minns jag inte att jag redan skrivit men...klimakterierkärrng och fick åka både lördag kväll och en snabbis söndag morgon. Tillsammans snart 10 år
    Kaninperioden ligger ju några år bak i tiden - därför är detta extra värdefullt.

• Anonym (Äntligen....)
    Anonym (V) skrev 2024-03-06 17:14:37 följande:

Har du inte med att göra, fåne

Du slipper svara sååå 0k?? Andas ,,, djupt och långsamt .... upprepa, må bättre...
  • Anonym (Äntligen....)

Börjar tyvärr bli ett tag sedan. Trodde på denna helgen men - inte.
    Men - vi somnade nära varandra ändå, det är också värt mycket efter 10 år som särbo.

• Anonym (Äntligen....)

I natt, efter lång torrperiod.

• Anonym (Äntligen....)

Minns inte - börjat söka på nätet efter det som min särbo inte ger mig längre.
    Tyvärr är ju de flesta profiler bara fejk, haha
    Alla som visar fittan i profilbilden är ju aldrig på riktigt. Eller har underliga namn ..eller har kropp som en 19 åring när man påstår sig vara 63. Är vi män så jävla dumma eller desperata?

• Anonym (Äntligen....)

Trodde verkligen det skulle bli i helgen.
    Istället  låg vi länge och pratade om var vi är och vart vi är på väg.
    Tror nog vi börjat tappa bort varandra som par.
    Sex är nog en del av det.

• Anonym (Äntligen....)
    Anonym (munken) skrev 2024-05-07 17:49:00 följande:

Det där är ju en klassiker, det är ju precis därför så få lyckas lösa olika sexlust. Det brukar gå såhär...

A värderar närhet närhet mer än sex
    B värderar sex mer än närhet
    A säger att om hen får mer närhet så kommer hen bli jättesugen på sex
    B hakar på det i hopp om att det ska leda till sex
    A får sitt behov närhet tillfredsställt och har ingen som helst anledning att ha sex, varför skulle hen det, hen är ju nöjd som det är.
    B får inte sitt behov av sex  tillfredsställt och är lika missnöjd som innan.
    A fortsätter hävda att ju mer hen får sina behov tillfredställda (vem vill inte det) så kommer hen förmodligen kanske möjligen bli mer sugen på sex...

Och så går det runt runt och runt tills B tröttnar och drar. A blir jätte jätteförvånad och kan inte för sitt liv förstå varför.... allt var ju så bra?

Summa summarum, så länge man får det man behöver så finns det ingen anledning att jobba för en förändring och då gör man inte det. Det är inte förrän man själv blir utan det man anser sig behöva som man öht fattar att man har ett problem som behöver lösas. 
    Snacka om ... jaja, vad det kan var för gissning. 
    Lycka till!!
  • Anonym (Äntligen....)

I går kväll - äntligen.....

• Anonym (Äntligen....)

Varför är set så vanligt att kvinnor tappar lusten, eller är det lika vanligt för män?
    I mina förhållanden har det varit hon som lagt ner verksamheten.

Svar på tråden När låg du senast?