Inlägg från: Anonym (f) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f)

När låg du senast?

Tre år. Börjar bli ganska jobbigt. Men vill heller inte bara ligga för liggandets skull.

• Anonym (f)

Jag har fortfarande inte legat. Det finns bara en person just nu jag hade velat med, men han är upptagen, så jag får arbeta vidare på att bli attraherad av någon annan.

• Anonym (f)
    Reclaimyourself skrev 2024-05-07 22:21:19 följande:
    Hoppas du snart hittar någon  du vill ligga med och att denne vill lika mycket som du! 💟
    Tack, jag hoppas också det. Det finns ju en del som vill, men jag kan inte. Det är slöseri med tid känner jag ibland då jag älskar sex med rätt person, men jag bara kan inte ligga med någon jag inte känner kemi med, vilket jag inte gör med så många tyvärr. 
  • Anonym (f)
    Reclaimyourself skrev 2024-05-07 22:43:34 följande:
    Är exakt likadan, känner ingen kemi för särskilt många, och kan bara vara med nån jag har rätt kemi med. När jag var yngre var jag däremot mer lösaktig... Eller så var killarna helt enkelt snyggare då ;)
    Ja, snyggare, eller man hade lägre krav kanske. Jag tycker iof inte jag har så höga krav nu heller, han jag faktiskt ar kemí med är ingen supermodell, han har lite mage osv, men har väldigt mycket utstrålning, Det är nog det jag saknar hos många i min ålder.
Svar på tråden När låg du senast?