När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
I förrgår morse... blir nog ikväll igen.
I söndags .. så 5 dagar sen. Då var det nästan 2 veckor sen gången innan. Jag och min yngstas pappa är särbos och det har varit lite fram och tillbaks med relationen.. Nu har han varit här sen dess men jag tycker det är svårt att båda ska orka när man har småbarn (en 2-åring). Jag är oftast helt slut .. I söndags när jag la mig närmare honom sa han först att han är trött , jag frågade om det hade hänt nått och då sa han att jag verkar som att jag inte ens vill ligga egentligen utan bara vill det för att få bekräftelse att han inte ligger med nån annan.. Sen ville han iallafall.
Tyvärr kan det nog stämma lite.. ibland känner jag liksom att jag egentligen inte har lust eller är trött men tänker att jag ska ta intiativ ändå bara för att man borde ha sex oftare och när man har sex väldigt sällan är det ett tecken på att det är kört med att det ska bli bättre mellan oss.. svårt att förklara. Vill liksom inte ge upp än.. Såklart tycker jag om att ha sex med honom men det är mycket annat just nu. Vi kanske borde göra slut men att träffa nån annan när jag fortfarande sover med och ammar yngsta barnet känns också fel.. och att vara helt ensam med barnen blir inte lätt.
Nu blev det väldigt långt men behövde väl skriva av mig.
Nu är det knappt två veckor sedan. Min man är 32 år äldre än mig och tyvärr impotent efter prostatacancer. Vi har det mysigt på andra sätt med massage och andra intima lekar men regelrätt samlag har jag med andra män med min mans goda minne. Planerar för en het helg med tre inplanerade träffar med potenta och välutrustade män.
Alldeles för länge sen. Måste knulla en mogen kvinna nu.
I December, men vad gör man när sambon inte har lust. Får endast Handjob 1gång i veckan.
Nu är det knappt två veckor sedan. Min man är 32 år äldre än mig och tyvärr impotent efter prostatacancer. Vi har det mysigt på andra sätt med massage och andra intima lekar men regelrätt samlag har jag med andra män med min mans goda minne. Planerar för en het helg med tre inplanerade träffar med potenta och välutrustade män.
För två veckor sedan, men det var inte lysande. Förklaringen kom förra helgen. Han ville göra slut.
Så nu vete sjutton hur länge det dröjer till nästa gång.
Är det bara jag eller verkar det som att bara ett visst fåtal män får ligga numera?
För ett par timmar sedan. Har haft några trevliga timmar med en trevlig, välutrustad och potent KK.