Inlägg från: Anonym (InTheDark) |Visa alla inlägg
  • Anonym (InTheDark)

När låg du senast?

10:e November 2022

• Anonym (InTheDark)
    Anonym (Q) skrev 2024-02-15 11:14:28 följande:

"Bara" 2 veckor sen. Jag hade velat ligga varje dag, men är singel och möjligheterna är små att hitta någon som vill ses ofta.

Jag stänger faktiskt hellre ner min lust helt än att utsätter mig för dejting igen. Bara frustrerande att aldrig få känna sig tillfredsställd och attraktiv.

Välkommen till klubben. Vet PRECIS hur de känns.
  • Anonym (InTheDark)
    Anonym (Villliggamer) skrev 2024-02-15 12:30:57 följande:

Jag måste få ligga en gång i veckan annars blir jag galen. Jag förstår inte dom som klarar sig utan så länge.

Vi slår av det och tänker/ gör något annat istället för att förtränga det.
  • Anonym (InTheDark)

Min bakgrund är inte så rik på sex faktiskt.
    Oskulden togs 2008, 28 år gammal, blev varannan vecka i 3 månader.
    Nästa gång blev inte förrän 2015 varannan helg fram till 2017 då min dåvarande fru slutade ge.
    Sen fick jag vänta tills November 2022, blev bara en gång. Och sen blev jag utan till idag och fortsättningsvis förmodligen året ut.

• Anonym (InTheDark)
    Anonym (munken) skrev 2024-05-02 19:37:14 följande:
    Och du är kvar i en relation med henne för att?
    Det är jag inte, separerade 2019 och fullbordat vår skilsmässa sen några år tillbaka.
    2022 var ett ons, sen dess har jag haft så förbaskat med otur att inte kunna hitta något mer.
  • Anonym (InTheDark)
    Anonym (munken) skrev 2024-05-02 19:51:23 följande:
    Bra där, hade ju varit tragiskt om du hade varit kvar i en sån relation. Vet inte om jag skulle kalla det otur, det hänger nog mer på skicklighet och hur benägen man är på att göra vad fan som helst för att få sig ett knull.

Själv har jag bara varit singel i 6 månader men jag räknar iskallt med att det kommer förbli så. Alla vänner som blivit singlar innan mig har provat ge sig in i dejtingträsket har lagt ner ganska omgående och beskriver det som rena jäkla dårhuset så jag känner mig inte speciellt sugen på att ge mig in i den leken... fokuserar på annat istället.
    Jag fokuserar på mina intressen, men LIKFÖRBANNAT så kommer den där kåtheten som ett "försenat paket med Postnord", känns rätt meningslöst att bara tömma sig själv.
  • Anonym (InTheDark)

Är det bara jag eller verkar det som att bara ett visst fåtal män får ligga numera?

• Anonym (InTheDark)

Inget ännu, får bara sex inviter av gubbar 60+ som jag inte ens är intresserad utav..
    Fan inte ens nyfiken på att testa sex med någon ålder av samma kön som mig själv..

Svar på tråden När låg du senast?