När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Över 2 månader sen nu, men känns som längre.
Känner mig rätt uppgiven på att hitta någon ny. Har svårt för att finna attraktion och de gånger jag gör det så vill vi inte lika mycket eller så är han redan upptagen. Orkar inte försöka mer, då det bara gör mig ledsen och fått mig att känna mig oattraktiv.
Har provat med kk och det fungerar inte. Behöver mer än bara ett möte i månaden eller varannan månad och mer än bara pang-på sex. Behöver flört, närhet och givetvis riktig vänskap för o vara bekväm.
Det tar tid och utveckla kärlek och det är klart det saknas. jag söker seriös dejting, pojkvän typ. Men få verkar vara villiga att investera i dejting och blir rädda (eller lata?) efter bara ett par dejter.
För en timme sedan
Om 2min :)
Igår kväll med min killkompis
10:e November 2022
För några timmar sedan nu på morgonen. Väckte henne med att köra upp två fingrar i fittan på henne så hon vaknade samtidigt som hon gnydde. Hon fick ställa sig på alla fyra och fick sig en rejäl omgång bakifrån i båda hålen, hon fick bita i kudden för att inte väcka hela grannskapet?
OK! Kul att höra även om jag inte förstår något av ditt inlägg.
En vecka sen