• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Hh)

Låg senast igår, det var mycket skönt ????

Finns en till som jag hemskt gärna skulle vilja ligga med och blir blöt bara jag tänker på honom. Men "Just because he's good for your hole doesn't mean he's good for your soul". Tyvärr. 

• Reclaimyourself
    Anonym (f) skrev 2024-05-07 22:30:01 följande:
    Tack, jag hoppas också det. Det finns ju en del som vill, men jag kan inte. Det är slöseri med tid känner jag ibland då jag älskar sex med rätt person, men jag bara kan inte ligga med någon jag inte känner kemi med, vilket jag inte gör med så många tyvärr. 
    Är exakt likadan, känner ingen kemi för särskilt många, och kan bara vara med nån jag har rätt kemi med. När jag var yngre var jag däremot mer lösaktig... Eller så var killarna helt enkelt snyggare då ;)
  • Anonym (f)
    Reclaimyourself skrev 2024-05-07 22:43:34 följande:
    Är exakt likadan, känner ingen kemi för särskilt många, och kan bara vara med nån jag har rätt kemi med. När jag var yngre var jag däremot mer lösaktig... Eller så var killarna helt enkelt snyggare då ;)
    Ja, snyggare, eller man hade lägre krav kanske. Jag tycker iof inte jag har så höga krav nu heller, han jag faktiskt ar kemí med är ingen supermodell, han har lite mage osv, men har väldigt mycket utstrålning, Det är nog det jag saknar hos många i min ålder.
  • Anonym (H1)

Igår med särbon och idag blir det åka av med min kk. 

• Anonym (Dom)

Snart två veckor sen nu på grund av jobb.
    Men ikväll ska hon förhoppningsvis få sig en omgång. Hon har varit näbbig och moppsat sig lite mycket senaste tiden också, så det ska vi ta itu med. 

• Anonym (Roy)
    Anonym (H1) skrev 2024-05-09 12:20:33 följande:

Hoppas Du blir upptäckt snart din fegis
  • Anonym (Lajla S)

Min unga härliga Balkan-älskare/kk lämnade min säng för ca 3 timmar sen.

• Anonym (munken)
    Anonym (H1) skrev 2024-05-09 12:20:33 följande:

Ja man får väl hoppas på att din särbo får reda på det så snart som möjligt, då lär det bli på åka av då med skulle jag gissa Cool
  • Anonym (Dom)

Två timmar sedan. Första på nästan två veckor. Ett härligt ligg som innefattade leksaker, handbojor och munsprut. Hon börjar verkligen lära sig att suga nu?

• Anonym (Singel tjej)

För sex veckor sedan 

Svar på tråden När låg du senast?